Toon posts:

[ADSL] Alcatel 510(i) V4 op BBnet

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Gedaan:

Googlen
Contact met heldesk leverancier en internl.net
Hier gezocht en [url ADSL over ISDN - modems voor BBned] hier [/url] op Got meegediscuseerd.

Helaas is het mij nog niet gelukt, een alcatel 510 voor ISDN op het flits abonnement van Internl.net werkend te krijgen. Zoals ik [url ADSL over ISDN - modems voor BBned] hier [/url] ook uitleg, het modem geeft na de upgrade van de DSLAMS van BBnet wel netjes groene lichtjes en in de webinterface zegt tie alles okay, maar ik het DHCP verzoek komt nooit bij de provider aan en een ip wordt dus helaas niet toegewezen.

Is iemand dit wel al gelukt, of heetf iemand nog tips hoe verder?

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-07 22:21

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Zullen we het bij 1 topic houden?
Deze : [rml][ ADSL] Alcatel 510(i) V4 op BBnet[/rml]
Als je in je vorige topic 'waar de linkjes wel goed werken' even alles goed uitlegt, en ook die stuk text zet dan heb je alles bijelkaar.
Zo leest het dan stukken makkelijker voor ons, dan hoeven we niet naar die text te zoeken.

Je kunt je vorige bericht dmv deze knopje Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif editen.

[ Voor 19% gewijzigd door Vae Victis op 14-02-2003 15:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
oops
sorry, ik dacht iets fout te hebben gedaan want kon je post niet terug vinden
of deed de search weer raar?

weggooien deze dan maar..
excuus again

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-07 22:21

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Als je op je naam klikt, dan zie je je posthistory en zo kun je dus alle topics terugvinden waar je in gereplyed hebt.

Verwijderd

Topicstarter
te lui om je sig aan te passen?

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

dubbel dus ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.