Toon posts:

Kan niet online spelen met C&C Generals....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Via Netwerk kan ik wel spelen , daar geen problemen mee gehad , maar als ik Online wil spelen dan kan ik GEEN account aanmaken omdat het wachtwoord verkeerd is die ik wil hebben :?

Het lukt mij dus niet om online te kunnen spelen , weet iemand misschien hoe ik dit op kan lossen , heb trouwens het originele , legale spel dus ik mag het vragen lijkt me....

Verwijderd

Heb je in de opties je proxy (mits nodig) al ingesteld?

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Wat dacht je van contact opnemen met de makers/aanbieders ?

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:07

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik kreeg ook de foutmelding dat het wachtwoord onjuist was, met de illegale versie (wel de final). Misschien heeft iemand je serial ?

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

Verwijderd

Topicstarter
KillerAce_NL schreef op 14 February 2003 @ 14:51:
Wat dacht je van contact opnemen met de makers/aanbieders ?
Het lijkt mij dat het allemaal oke moet zijn , de doos was gesealed dus de code kan niet gebanned zijn lijkt me , en ik vraag het hier even aangezien er misschien meer problemen mee kunnen zijn....

Proxy instellingen zijn allemaal oke...

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Verwijderd schreef op 14 February 2003 @ 14:52:
[...]

Het lijkt mij dat het allemaal oke moet zijn , de doos was gesealed dus de code kan niet gebanned zijn lijkt me , en ik vraag het hier even aangezien er misschien meer problemen mee kunnen zijn....

Proxy instellingen zijn allemaal oke...
Dat zeg ik omdat het lijkt alsof het probleem aan hun kant is, of de serial is gepikt.
Als je gewoon aan kunt tonen dat ie gekocht is dan lijkt me dat je een nieuw user/pass combo kunt krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
Anders ga ik wel terug naar de winkel en eis ik een nieuwe , koop je is een spel legaal kun je nog niet zonder probs spelen :'(

Geen zin in die langzame mail conversaties met Westwood/EaPacific.... :(

Verwijderd

Ik heb niet de originele versie maar ik ging gewoon naar online toen account aangemaakt in dat venster gewoon een nieuw account aangemaakt, dat ging goed.

Kreeg nieuw scherm en ook een mooie vrouwenstem die zei "Welcome to generals online" of iets dergelijks ;)

Hierna kreeg ik een venster dat me Serial ni klopt en een ander moes zoeken :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2003 15:50 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 februari 2003 @ 14:50:
Via Netwerk kan ik wel spelen , daar geen problemen mee gehad , maar als ik Online wil spelen dan kan ik GEEN account aanmaken omdat het wachtwoord verkeerd is die ik wil hebben :?

Het lukt mij dus niet om online te kunnen spelen , weet iemand misschien hoe ik dit op kan lossen , heb trouwens het originele , legale spel dus ik mag het vragen lijkt me....
Zit je achter router/nat? of iets dergelijks?

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-02 14:41

Local Host

Het forum is om te leren.

misschien dat de username al bestaat ?

Verwijderd

Topicstarter
Dennis_van_Gelder schreef op 14 February 2003 @ 16:36:
misschien dat de username al bestaat ?
Nee heb de meest lompe usernames gebruikt maar nog niks :/

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-02 12:12
ik heb net die patch gedaan, maar als ik online wil spelen..... zegt ie: "cant establish connection with Generals servers"

:S:S:S

Etuuuuuh!

Verwijderd

Ik had ook eerst dat ik die melding kreeg van incorrect passwoord, maar toen ik een ander passwoord intikte deed die het wel...

Verwijderd

Het kan zijn dat hij je passwoord te makkelijk vind en te herkenbaar, dat is net als met de RaboFoon of dergelijks, dan mag je ook geen 12345 doen omdat dat te makkelijk is, dit is ter voorkoming van gestolen accounts enz....

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 februari 2003 @ 12:27:
Het kan zijn dat hij je passwoord te makkelijk vind en te herkenbaar, dat is net als met de RaboFoon of dergelijks, dan mag je ook geen 12345 doen omdat dat te makkelijk is, dit is ter voorkoming van gestolen accounts enz....
Nee dat ook niet , heb de meeet vage passwords gebruikt maar geen geluk , ik lees wel in andere topics dat er veel problemen zijn om online te kunnen spelen , dus ik denk eigenlijk niet dat het aan mij maar aan Ea/Westwoord ligt.

Verwijderd

heb je patch 1.2 al?

Verwijderd

als je een ander spel van westwood heb bv red alert ofzo en je hebt daar een nick van moet je die eens doen,werkte bij een vriend van mij ook.

• Doublehomme
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik had dit ook bij een vriend van mij.
Hij had eerst zijn hotmail adres gebruikt en daarmee deed ie het niet.
Toen hij een ander adres gebruikte lukte het wel, misschien dat het dat is?

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-02 02:31

Royz

Kleurenblind!!

Doublehomme schreef op 25 February 2003 @ 22:03:
Ik had dit ook bij een vriend van mij.
Hij had eerst zijn hotmail adres gebruikt en daarmee deed ie het niet.
Toen hij een ander adres gebruikte lukte het wel, misschien dat het dat is?
Zelfde hier... Ik had juist niet mijn hotmail adres gebruikt en daarna wel... Met mijn hotmail adres lukte het dus wel raar hoor :?.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• paknaald
  • Laatst online: 28-01 19:23
Kan het te maken hebben met al dan niet reeds bestaande GameSpy accounts? Onze EA vrienden gebruiken nl. de GameSpy techniek voor het online gedeelte; dit verklaart ook waarom GameSpy 'buddies' automatisch in Generals ontstaan. Ik kon op mijn hotmail (waar ik al een GameSpy had) ook niet inloggen; een ander schoon email-adres lieten ze wel toe.

Verwijderd

Ik heb het probleem ook gehad, maar dat had niets te maken met serial ofzo (overigens, ik heb hem natuurlijk wel legaal!).

Nadat ik een ander email-adres gebruikte lukte het wel, misschien komt het doordat ik dat andere email-adres ook al bij Red Alert 2 heb gebruikt.

• Exar
  • Laatst online: 19:54
Verwijderd schreef op 19 February 2003 @ 13:05:
als je een ander spel van westwood heb bv red alert ofzo en je hebt daar een nick van moet je die eens doen,werkte bij een vriend van mij ook.
Hmmmm mijn RA2 account pakt ie niet.... :?
Heb maar een nieuwe aangemaakt, maar had wel verwacht dat ik die van RA2 had kunnen gebruiken.... :|

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Pagina: 1