Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
In dit topic * Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! * kun je zien dat je eerst een Google moet gebruiken
en daarom dus een sony beeldbuis.
dat dell je doorverwijst naar philips vind ik wel heel bijzonder
ze weten zelf toch wel wat ze verkopen.
Dat bedoel ik maardamster schreef op 14 February 2003 @ 14:57:
zoals je kan zien in het linkje van Masera is het een trinitron.
en daarom dus een sony beeldbuis.
dat dell je doorverwijst naar philips vind ik wel heel bijzonder
ze weten zelf toch wel wat ze verkopen.
U is mijn held. Ik moest een support nummer invoeren voor ik bij de dell info kon komen en die staat, u raad het al, achter op de monitor. Maar met dit linkje gaat het primaWannapuf schreef op 14 februari 2003 @ 15:12:
U bedoelt deze prachtige monitor:
http://support.ap.dell.com/docs/monitors/p991/en/index.htm
Nog een vraag: weet iemand de max refreshrate bij 1600x1200? De specs geven "preset" 85 Hz op maar betekend dat automatisch ook dat dat het maximum is?
Als het niet de max is zou hij theoretisch een resolutie hoger dan minmaal 75hz moeten kunnen. Dat wordt wel veel voor een 19"
Wat is eigenlijk de beste resolutie voor een 19 inch? 1280 x 1024 of inderdaad 1600x1200?
Maar er zijn mensen (met hele goede oogjes ?) die 1600x1200 draaien op een 19''
Ik zelf draai zelfs maar 1280x960 op een 21''
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
yup, ik draai ook 1280x960x100hz op deze dell p1110, is de 21" versie van de p991. op werk heb ik afgelopen vrijdag nog een p991 afgevoerd.ernst schreef op 15 February 2003 @ 11:53:
1280x960 is het beste
prachtige monitoren, sony trinitron beeldbuis, hoge refresh rates.
Verwijderd
Lol, ik draai nu 1280x1024 op een 17 inch. Dat zal dan wel 1600x1200 worden. Waar ik een beetje bang voor ben is dat ik dan snel tegen de max van deze monitor aanloop of zal dat meevallen?ernst schreef op 15 February 2003 @ 11:53:
1280x960 is het beste
chimo -> afgevoerd in zake "kaduuk" of iets anders?Bor_de_Wollef schreef op 15 februari 2003 @ 11:58:
[...]
Lol, ik draai nu 1280x1024 op een 17 inch. Dat zal dan wel 1600x1200 worden. Waar ik een beetje bang voor ben is dat ik dan snel tegen de max van deze monitor aanloop of zal dat meevallen?
Verwijderd
Doe zwarte is toch een ander type nummer? Bij de media markt stonden namelijk 2 hetzelfde lijkende monitoren naast elkaar maar de zwarte daarvan had een lagere max refresh en ik dacht een ander typenummer.Verwijderd schreef op 20 February 2003 @ 12:07:
Ik heb die monitor ook, alleen dan in het zwart....echt een super schermpje voor weinig...
1600x1200 @ 90hz (via Reforce). Perfecte beeldkwaliteit geeftie (icm R8500)
Is alleen bijna nergens meer te krijgen. Ik had hem 2 jaar terug (zo oud is ie al
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Bij de mediamarkt Groningen staan pallets vol. Ik moet er wel even aan wennen hoor, had hiervoor een oude trust 17 ich max 60 Hz en geen platte beeldbuis natuurlijk. Heb je toevallig er ook een manual (in pdf formaat oid) bij? Die zitten niet bij de mediamarkt in de doos namelijk. Welke instellingen heb je gemaakt trouwens? Ik vind het vreemd dat ik er zo aan moet wennen namelijk.Dond3r schreef op 20 februari 2003 @ 14:09:
Ik heb hem ookSúper monitortje
Sony Beeldbuis jah.
1600x1200 @ 90hz (via Reforce). Perfecte beeldkwaliteit geeftie (icm R8500)
Is alleen bijna nergens meer te krijgen. Ik had hem 2 jaar terug (zo oud is ie al) voor 1200 gulden, en dat was toen nog de inkoopprijs
[ Voor 8% gewijzigd door Bor op 20-02-2003 15:21 ]
ik heb deze monitor ook al 2.5 jaar nu en nog steeds zijn mensen jaloers als ik kom lannen
ik vind het echt een topdingetje maar wat zou je in vredesnaam allemaal in pdf willen zien?
ik heb hier nog wel een klein informatie boekje, paar bladzijden, maar das nier veel soeps hoor, gewoon genieten vent
wat was de prijs eigenlijk?
[ Voor 5% gewijzigd door fewips op 20-02-2003 17:32 ]
Reisplannen met EV? Lees mijn nieuwsbrief en blog! electricfelix.com - FeWipS®
Er zaten verder dan ook geen boekjes enzo bij. Alleen een grote doos met roze schuim.
Maar als ik het goed begrijp zijn die P991 ook nog steeds te koop? Waar ken je die kopen dan en wat kosten ze? Ik wil er rustig nog één bij kopen.
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Mediamarkt Groningen heeft ze voor 299 euro. Ik heb er inmiddels al twee retour gestuurd (die ik vanavond meekreeg was ook niet goed). Wat ik vreemd vind is dat Dell (die ik belde omdat de 2e ook niet ok was) zegt deze monitoren niet te kennen (serie tenminste niet). Garantie wordt ook alleen door mediamarkt gegeven. Waarschijnlijk apparaten die als demo hebben gedient oid of in een pakhuis te lang hebben gestaan aangezien deze monitor als ik het goed heb alleen origneel bij een nieuw systeem werd geleverd. Kijk uit als je er een koopt zou ik zeggen. De twee modellen die ik heb gehad hebben mij overtuigd om toch maar voor een philips te gaan. Garantie bij de mediamarkt is trouwens 1 jaar ipv de gebruikelijke 3 jaar garantie. Als je ze koopt kijk ze dan svp goed na, er zitten soms kleine eigenaardigheden in die je erg gaan irriteren. Als het refurbished modellen zijn kunnen ze vrijwel niet goed getest zijn gezien de 2 defecte modellen die ik kocht. Verder had de medewerker van de mediamarkt mij verzekerd dat ze absoluut nieuw waren. Nieuw is volgens mij niet een bouwjaar van 2000 en 1999!Wannapuf schreef op 20 February 2003 @ 21:13:
Maar als ik het goed begrijp zijn die P991 ook nog steeds te koop? Waar ken je die kopen dan en wat kosten ze? Ik wil er rustig nog één bij kopen.
Ik heb trouwens op de Dell site de driver gevonden van onze monitors:
ftp://ftp.dell.com/monitors/delmon0_.exe
En documentatie op de Europese dell site
http://docs.euro.dell.com/docs/monitors/p991/en/index.htm
Wapper dat maar in hun neus en dan weten ze wel weer dat die wel degelijk bestaat.
[ Voor 28% gewijzigd door tiguan op 20-02-2003 22:52 ]
Thanks, maar ik ben al van de dell's afgestapt. Het gaat voor mij een philips worden denk ik.Wannapuf schreef op 20 February 2003 @ 22:43:
http://docs.euro.dell.com/docs/monitors/p991/en/index.htm
Wapper dat maar in hun neus en dan weten ze wel weer dat die wel degelijk bestaat.
Verwijderd
Nope exact dezelfde....Bor_de_Wollef schreef op 20 February 2003 @ 13:59:
[...]
Doe zwarte is toch een ander type nummer? Bij de media markt stonden namelijk 2 hetzelfde lijkende monitoren naast elkaar maar de zwarte daarvan had een lagere max refresh en ik dacht een ander typenummer.
Vooral na de stap van een GF1 naar GF4ti4200 is de scherpte van het beeld sterk toegenomen.
Heb hem tweedehands gekocht van voor €150 en hij is fantastisch.
Vlakke Trinitron beeldbuis. superscherp.
Handleiding staat hier: http://www.jolmers.com/dellp991
Ik heb alleen de engelse op CDrom staan...helaas
[ Voor 25% gewijzigd door sjolmers op 21-02-2003 11:08 ]
adr opleidingen en meer adr opleidingen
En ik had hem destijds voor 236 ruto gekocht @ www.dunnet.nl .
En op mijn aanradeb al een zoot andere tweakers dezelfde monitor gekocht (The_Darklord en Nostra )
En je weet tweakers zijn de meest lastige klanten die er zijn dus dan zegt dit wel genoeg.
Turn it off and on again.