Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
welke drivers?
ASUS Commando | Core2Duo E6600 @ 3Ghz air-cooled | Geforce 8800GTX | Raid-0 | 4 GB DDR2-800
DOS in Windows XP?Verwijderd schreef op 14 February 2003 @ 18:31:
Wanneer krijg je de 3 beelden precies? In windows of dos?
Heb je toevallig tijdens het booten je TV aangesloten?
(Probeer eens zonder dan)
(Probeer eens zonder dan)
Verwijderd
Krijg, je dit ook bij het booten?
en in je BIOS?
Probeer een herinstall. van je OS of/en nieuwe drivers!
en in je BIOS?
Probeer een herinstall. van je OS of/en nieuwe drivers!
Hier heb ik dus ook last van !
Als je opstart flikkert het beeld, geheel random.
Na 10 minuten ofzo is het afgelopen en heb ik er geen last meer van.
Zorgt ook niet voor instabiliteit ofzo, ik denk dat het aan de filters op de videokaart ligt, binnekort ben ik tog van plan een nieuwe videokaart te halen, dus zo erg is het niet ...
Is trouwens ook een Hercules kaart, misschien iets met elkaar te maken ??
Hercules Geforce 2 GTS pro 64mb DDR
edit: Oh ja, kaastosti's zijn echt
Als je opstart flikkert het beeld, geheel random.
Na 10 minuten ofzo is het afgelopen en heb ik er geen last meer van.
Zorgt ook niet voor instabiliteit ofzo, ik denk dat het aan de filters op de videokaart ligt, binnekort ben ik tog van plan een nieuwe videokaart te halen, dus zo erg is het niet ...
Is trouwens ook een Hercules kaart, misschien iets met elkaar te maken ??
Hercules Geforce 2 GTS pro 64mb DDR
edit: Oh ja, kaastosti's zijn echt
[ Voor 5% gewijzigd door Bartjuh op 14-02-2003 18:53 ]
Het gaat om Windows XP, hoe je bij DOS komt weet ik echt niet, kwas toch vrij duidelijk 
Ik gebruikte eerste Catalyst 781, en nu die 3.1 versie die net uit is. Alleen wat Bartjuh zegt is bij mij niet van toepassing, want het gaat niet vanzelf over...
Het lijkt erg op het effect wat je krijgt als je een hogere resolutie selecteerd dan dat je beeldscherm aan kan, alleen kan ik 't hier nog net zien (daarom kan ik 'm ook weer normaal zetten).
Ik gebruikte eerste Catalyst 781, en nu die 3.1 versie die net uit is. Alleen wat Bartjuh zegt is bij mij niet van toepassing, want het gaat niet vanzelf over...
Het lijkt erg op het effect wat je krijgt als je een hogere resolutie selecteerd dan dat je beeldscherm aan kan, alleen kan ik 't hier nog net zien (daarom kan ik 'm ook weer normaal zetten).
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Pagina: 1