Toon posts:

Win200 Foutmeldig bij ut2003 en unreal 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Er is iets fout bij mijn win200 , wat vreemd is aangezien ik net mijn computer geformat heb. ik heb direct 9.0 (daar ligt geloof ik de fout, maar dat weet ik ook niet zeker).. ik krijg steeds deze foutmelding..

Assertion failed: GetClassInfoExW( NULL, WinBaseClass, &Cls ) [File:..\Inc\Window.h] [Line: 1504]

History: WControl::RegisterWindowClass <- UWindowManager::UWindowManager <- InitWindowing

Build: Jan 7 2003 18:16:21

weet iemand wat ik moet doen?

thnx in advandce

Scarfication

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 February 2003 @ 14:38:
ik heb direct 9.0 (daar ligt geloof ik de fout, maar dat weet ik ook niet zeker)
Waarom denk je dat?
En waarom neem je dan niet DirectX 8?

Verwijderd

Topicstarter
naar mijn idee heeft de foutmelding met mijn drivers of directx 9 te maken (gforce mx 2..), dus ik ga zo even kijken of het aan de drivers ligt..

verder directx 9.0 is neit te deinstalleren , wat ook vermeld wordt onde de microsoft site...

grtz

Wouter

ps: unreal2003 heeft het wel gedaan, maar zou bij god neit weten wat ik anders heb gedaan :S

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op 14 February 2003 @ 20:02:
naar mijn idee heeft de foutmelding met mijn drivers of directx 9 te maken (gforce mx 2..), dus ik ga zo even kijken of het aan de drivers ligt..

verder directx 9.0 is neit te deinstalleren , wat ook vermeld wordt onde de microsoft site...
Waarom heb je dit niet al gedaan? Er wordt wel van je verwacht dat je eerst alle mogelijkheden zelf probeert. Mocht je er dan nog niet uitkomen dan kun je een topic openen hier.... Tevens is het hier gewenst dat je duidelijk aangeeft wat je allemaal zelf aan gedaan hebt om het probleem te verhelpen. Enne... Directx is wel te verwijderen:

http://www.majorgeeks.com/article.php?sid=2935 <-- remove tool Directx9
grtz

Wouter
Begroeting onder posts & replies

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Omdat het enkel in Unreal voorkomt, verplaats ik je vraag wel naar Spielerij. Lees Strenger modbeleid in SPV! even door voor informatie die je misschien extra kan geven. Succes :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)