Toon posts:

Windows NT vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al even gezocht op dit forum maar krijg niet echt 100% antwoord. Ik wil 2 XP Home Edition Laptops aan een Windows NT server hangen. Nu weet ik al middels dit forum dat je XP HE niet op een NT machine kan aanloggen volgens een gewoon aanlogscript. Kan ik wel gewoon door bestands- en printerdeling op de NT machine met XP de HD + printers van de NT server bereiken!??? :P

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-06 23:37

Gé Brander

MS SQL Server

Ja

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 15:10

mutsje

Certified Prutser

shares zijn gewoon toegangkelijk op de windowsnt4 server. Het kan voorkomen dat je nog een username&password op moet geven om er ook daadwerkelijk op te komen omdat de gebruikers van de XP home onbekend zijn. Dit kun je oplossen door identieke accounts op de server aan te maken met de betreffende wachtwoorden erop. Dan kun je die gebruikers weer rechten geven op de windowsNT4 server.

Verwijderd

Topicstarter
Da's mooi! Gaat de firewall van Xp niet moeilijk doen!? (kan 'm natuurlijk altijd uitzetten!)

• Sn3akz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 20:37
Verwijderd schreef op 14 februari 2003 @ 14:38:
Da's mooi! Gaat de firewall van Xp niet moeilijk doen!? (kan 'm natuurlijk altijd uitzetten!)
Wat d8 je van PROBEREN?

Verwijderd

Topicstarter
Ga ik zeker doen Mr, alleen kan ik niet op 2 plaatsen tegelijk zijn! Duh!!

• Sn3akz
Wat heeft dat met proberen te maken??

P.S. Doe eens liev :(

P.S. 2 Dit is allemaal makkelijk te vinden trouwens hoor. Op de site van microsoft..

[ Voor 68% gewijzigd door Sn3akz op 14-02-2003 14:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nou, dat heeft er alles mee te maken dat ik eerst handige weetjes wil verzamelen voordat ik wat ga doen!!!! Je gaat toch ook niet 200 km/u op de snelweg rijden en daarna kijken of dat wel mag!?

Verwijderd

Topicstarter
Sorry ik zal liev doen:) :) 8) :+ :D

• Sn3akz
Jij je zin :)

Ik ga hier niet verder over discussen of het wel of niet nuttig is..

Ik zal je verder alleen laten.. Suc6! :)

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
En, wat heeft u nou geleerd van dit topic? Eerst proberen, dan vragen.
Dat is eigenlijk de insteek van Tweakers.net, nietwaar?

Overigens, toen ik op je topictitel klikte, wist ik absoluut niet waar je vraag over WinNT over ging. Misschien een idee om volgende keer een titel te verzinnen die aansluit op je vraag? ;)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.