Ola,
een topicje terug had ik het gesteld maar die is gesloten (oke stomme fout van mij ) maar daat lag het niet aan......
resume
Ik heb een adresboek in xml. Deze lees ik, en ik kan adressen toevoegen via DOMXML. Werkt geweldig, alleen wat ook makkelijk is om iets te kunnen verwijderen.
Helaas wordt er niet veel gerept in de docs op php.net en verandert het wel eens, misschien dat iemand het dus wel voor elkaar heeft gekregen.
Ik heb het volgende voor deleten:
Maar ik krijg telkens "failed" terug.
Gebruik van unlink_node(), dump_node() maakt niets uit
[edit]
einde van r12 was een testje wat niks uitmaakt
een topicje terug had ik het gesteld maar die is gesloten (oke stomme fout van mij ) maar daat lag het niet aan......
resume
Ik heb een adresboek in xml. Deze lees ik, en ik kan adressen toevoegen via DOMXML. Werkt geweldig, alleen wat ook makkelijk is om iets te kunnen verwijderen.
Helaas wordt er niet veel gerept in de docs op php.net en verandert het wel eens, misschien dat iemand het dus wel voor elkaar heeft gekregen.
Ik heb het volgende voor deleten:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| if($_POST['delete']) { $userId = $_SESSION['userId']; $nodeId = $_POST['name']; echo $nodeId; $doc = openXml(2); $root = $doc->document_element(); $removeNode = $doc->get_elements_by_tagname($nodeId); for($x=0; $x<sizeof($removeNode); $x++) { echo $ $unlinked = $removeNode->unlink_node($removeNode[$x]) or die("oeps"); } if($unlinked) { echo "deleted"; }else{ echo "failed"; } } |
Maar ik krijg telkens "failed" terug.
Gebruik van unlink_node(), dump_node() maakt niets uit
[edit]
einde van r12 was een testje wat niks uitmaakt
[ Voor 9% gewijzigd door TheRebell op 14-02-2003 14:10 ]