Microsoft Wireless Optical Mouse Black

Pagina: 1
Acties:

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-08 23:57
Dit muisje ligt nu voor €35 bij de Informatique. Ik heb gezocht met Google en op het forum, maar ik kan nergens een goede review vinden. Is deze muis een beetje okay? Heeft iemand er ervaring mee?

Voor zover ik het uit de productspecificaties op kan maken zit er geen lader bij, je moet dus zelf je batterijen opladen. Hoe lang doet ie met een setje batterijen?

Ik ben geen die-hard gamer, maar een béétje snelle responsetijd is nooit weg natuurlijk...

[ Voor 8% gewijzigd door posttoast op 14-02-2003 14:00 . Reden: linkje toegevoegd ]

omniscale.nl

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

ik zou sowieso een muis met kabel kopen.
geen gezeik met batterijen/interne accu's die om de zoveel uur op zijn enzow.
en de response is natuurlijk ook beter.

en nog iets.
ik weet niet of jij wel eens naar LAN parties gaat maar daar is draadloze hardware vaak verboden vanwege storing met andere gebruikers enzow.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Tis niet duur voor een draadloze én optische muis, en van een goed merk.. dus gewoon doen lijkt me...

Wil je echt iets heel goeds, neem dan de Logitech MX700 (draadloos) of MX500 (niet-draadloos).

edit:\ Over batterijen: Heb zelf een Logitech Cordl. Opt. M.man en goede batt. (duracell ultra oid) gaan ong. 3 weken mee. Koop dus gewoon een setje goede (!!!, 1800+ mAh) oplaadb. batterijen

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2003 16:08 ]

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-08 23:57
Verwijderd schreef op 14 February 2003 @ 16:01:
Tis niet duur voor een draadloze én optische muis, en van een goed merk.. dus gewoon doen lijkt me...

Wil je echt iets heel goeds, neem dan de Logitech MX700 (draadloos) of MX500 (niet-draadloos).

edit:\ Over batterijen: Heb zelf een Logitech Cordl. Opt. M.man en goede batt. (duracell ultra oid) gaan ong. 3 weken mee. Koop dus gewoon een setje goede (!!!, 1800+ mAh) oplaadb. batterijen
Ik heb het gewoon gedaan, prima muisje inderdaad. Simpel qua vorm, maar ligt lekker in de hand en hij reageert goed.

Ik gebruik voornamelijk mijn tekentablet om te muizen (ivm RSI), maar om het zo nu en dan af te wisselen is het wel prettig.

omniscale.nl