Toon posts:

Aansluiten ADSL

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hi

ik heb een vraagje ik heb vandaag het doe het zelf pakket gekregen van de KPN maar nu staat er in de Quick Guide bij stap 4 dat als het aansluitsnoer te kort is je altijd ronde telefoonkabel moet gebruiken

Waarom?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
maakt geen reet uit...

Als de draadjes er maar doorheen gaan.... blauw en oranje

• erikver
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-03 16:36

erikver

Ik zeg...

Anders treedt er data verlies op en kun je dus niet fatsoenlijk internetten of downloaden. De verbinding valt dan weg of je hebt veel pakket verlies :P

Life's not a Krentenbol

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 February 2003 @ 13:17:
hi

ik heb een vraagje ik heb vandaag het doe het zelf pakket gekregen van de KPN maar nu staat er in de Quick Guide bij stap 4 dat als het aansluitsnoer te kort is je altijd ronde telefoonkabel moet gebruiken

Waarom?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Het is niet perse noodzakelijk, maar het verkleind de kans op storingen wel tot een minimum.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Verwijderd schreef op 14 februari 2003 @ 13:17:
...dat als het aansluitsnoer te kort is je altijd ronde telefoonkabel moet gebruiken
Waarom?
Omdat in een ronde telefoonkabel de signaalkabels twisted zijn, hetgeen de kwaliteit van het signaal ten goede komt. Een platte kabel bestaat uit parallel liggende, niet getwiste draden, waardoor deze niet zo geschikt is.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:35
Maakt eigenlijk niets uit, werkt bij mij prima met een platte kabel hoor, geen data verlies :).

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

XanderH schreef op 14 February 2003 @ 20:33:
Maakt eigenlijk niets uit, werkt bij mij prima met een platte kabel hoor, geen data verlies :).
tja, maakt hier ook niets uit. lite abo dan.

Verwijderd

XanderH schreef op 14 February 2003 @ 20:33:

Inderdaad, ik haal al een tijd gewoon het maximale uit mijn aansluiting (basic) en mijn hele huis ligt vol met platte kabel. Geen probleem dus... :)

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-07 11:12
hiero ligt 40 meter platte kabel tussen de splitter en het adsl-ethernet-modem. Die kabel heb ik gewoon gekocht bij primafoon en het werkt al bijna 2 jaar gewoon goed.
Pagina: 1