Toon posts:

PC weinig activiteit.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb hier een PC staan met het volgende erin:

300 Watt voeding
ASUS A7V266-EX
AMD Athlon 2000+ XP
nVidia Geforce 4 64 MB
256 MB DDR PC 2100
Maxtor 60 Gb 7200rpm
A-Open 52x cd-rom

Nu is het volgende probleem opgetreden:

Afgelopen dinsdag heb ik dit systeem nog gewoon gebruikt, nu wou ik hem gister weer aanzetten en het enige wat gebeurd is dat de fan van de kast en de processor gaan draaien maar voor de rest gebeurd er weinig. Oke het ledje van het moederbord gaat branden.

Wat nu opviel was wel dat de voeding een raar zoemend geluid maakt. Nu vroeg ik me eigenlijk af wat hier aan de hand kan zijn voordat ik dingen opnieuw ga kopen of ga reclameren met garantie voorwaarden.

Kan het door de voeding komen dat hij niks doet ? of is het hele moederbord kapot? of kan het aan wat andere dingen liggen?

Alvast bedankt

Verwijderd

als je fans gaan draaien zal het wel niet aan je voeding liggen. wel raar dat hij een ander geluid maakt :>

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Reclameren zelfs? Declareren bedoel je zeker? ;)

Maar piept je mobo niet?
Duw anders alles nog eens vast, of zet het systeem buiten de kast nog eens in elkaar ofzo. En anders ff voeding overzetten voor de zekerheid.

Verwijderd

Topicstarter
nee mobo piept niet... hij maakt geen geluid, als ik hem aan zet dan hoor je alleen de fan van de kast en cpu draaien en mijn voeding die een raar geluid maakt.

• MortalPiso
  • Laatst online: 16:33
Hmm, hoe zijn je fans aangesloten? op het moederbord of direct aan de voeding? En gaat je harde schijf opspinnen of niet?

[ Voor 3% gewijzigd door MortalPiso op 14-02-2003 14:08 . Reden: typo ]

Verwijderd

Topicstarter
Fans zijn op het moederbord aangesloten en harde schijf gaat niet opspinnen....

Maar heb een keer gehad toen deed ie het opeens wel maar daarna niet meer.

• MortalPiso
  • Laatst online: 16:33
Lijkt me dat het mobo geen power good signaal doorgeeft. Misschien dat ie daardoor niet op wil starten. Kun je het niet even uitproberen met een andere voeding?
Pagina: 1