Waar kan ik drivers vinden voor een Nederlands Toetsenbord, kan die instellingen niet bij configuratiescherm veranderen namelijk!!!
Verwijderd
Er zijn geen drivers voor een nederlands toetstenbord (hooguit voor de multiemedia knopkes), alleen een indeling, en die kun je aanpassen bij de land instellingen in je configuratie scherm.
Bijtheweej, lees ff de faq voor je 'n topic aanmaakt zoals deze.
Bijtheweej, lees ff de faq voor je 'n topic aanmaakt zoals deze.
Wat moeten we hier nu mee 
Geef op zn minst eens aan welk OS je gebruikt. En voor zover ik weet zijn er geen aparte drivers voor je toetsenbord. Ik neem aan dat je het over Windows hebt? En welk toetsenbord?
Zoek nog maar eens goed, volgens mij kom je er dan wel uit.
edit:
Ik zie dat je nieuw bent. Lees eerst eens de FAQ's door. En ik hoop dat je zelf ook wat hebt toe te voegen aan dit forum, want met zulke vragen kun je denk ik beter naar een beginners forum gaan.
Geef op zn minst eens aan welk OS je gebruikt. En voor zover ik weet zijn er geen aparte drivers voor je toetsenbord. Ik neem aan dat je het over Windows hebt? En welk toetsenbord?
Zoek nog maar eens goed, volgens mij kom je er dan wel uit.
edit:
Ik zie dat je nieuw bent. Lees eerst eens de FAQ's door. En ik hoop dat je zelf ook wat hebt toe te voegen aan dit forum, want met zulke vragen kun je denk ik beter naar een beginners forum gaan.
[ Voor 29% gewijzigd door Rambo op 14-02-2003 11:41 ]
Allereerst had deze vraag gewoon in je oude topic gekund: Vreemd Toetsenbord
En verder is het de bedoeling dat je eerst even wat uitzoekt voordat je hier je vraag neerzet. (taalinstellingen in windows moet wel te vinden zijn
)
En verder nog een tip voor de volgende keer: Besteed wat meer aandacht aan je topicstart. Geef aan wat je allemaal al geprobeerd hebt, wat je gevonden hebt bij het zoeken, wat je configuratie en software is. Dat maakt het al een stuk makkelijker
En verder is het de bedoeling dat je eerst even wat uitzoekt voordat je hier je vraag neerzet. (taalinstellingen in windows moet wel te vinden zijn
En verder nog een tip voor de volgende keer: Besteed wat meer aandacht aan je topicstart. Geef aan wat je allemaal al geprobeerd hebt, wat je gevonden hebt bij het zoeken, wat je configuratie en software is. Dat maakt het al een stuk makkelijker
Dit topic is gesloten.
![]()