[Webservices] Overzicht van Nederlandse webservices

Pagina: 1
Acties:

• TaZz
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 12:43

TaZz

Nostalgist

Topicstarter
Volgens mij circuleert er op internet ergens een overzicht met allerlei Nederlandse webservices die gratis te gebruiken zijn. Heeft iemand dit lijstje misschien?

Ik heb me al helemaal rot gezocht met google etc, maar helaas....

• LordLarry
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

LordLarry

Aut disce aut discede

Waarom specifiek nederlandse webservices? www.xmethods.com en de gebruikelijk uddi zijn enkele die ik ken.

We adore chaos because we like to restore order - M.C. Escher

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11-2025
Waarom moeten het Nederlands webservices zijn? Wil je graag op Nederlandse data werken?

Toevallig was ik pas zelf op zoek naar leuke webservices, specifiek naar XML-RPC services. Zie dit topic op Webgoeroe.net. Het leukste wat ik gevonden heb is de 'nieuwe CDDB'

Open Content Music Database Launched [Slashdot]

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

Ik vraag me alleen af wat dit met Programming and Webscripting te maken heeft...

edit:
weer open op verzoek van mbravenboer.

TaZz Neem voortaan wat meer de tijd voor je openingspost. Simpele requests voor een "lijstje" zijn niet echt zoals 't hier er aan toe hoort te gaan.

Aangezien mbravenboer vermoedt dat dit topic toch nog interessante discussies op kan leveren dus weer open.

[ Voor 67% gewijzigd door drm op 14-02-2003 12:53 ]

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz