Bugje bij reargeren op reactie

Pagina: 1
Acties:

• gvdh81
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-01 09:01

gvdh81

To got or not to got..

Topicstarter
Heya, ik reargeerde in deze thread, op deze nieuwspost (reageer.dsp?Tabel=n&TabelID=25507&ParentID=703613).

Alles ging goed.

Ik zag na posten dat ik een typo had, dus ik klikte op edit, wijzigde de typo, en klikte op submit. Toen zag ik dat mijn thread (ID=703778) als reactie op de hoofdthread was en niet meer op de thread waarop ik reargeerde (703613)..

Bugje?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Nee, waarschijnlijk heb je wat over het hoofd gezien tijdens het reageren op de discussie. Je kan namelijk aangeven waarop je wilt reageren in het pop-up venster, dus waarschijnlijk stond daar toch wat verkeerd.
Voor zover ik weet is het voor een 'blauwe' wel mogelijk om reacties aan de juiste ID te koppelen, dus als er eentje zo liev zou willen zijn?! :P :)

• gvdh81

gvdh81

To got or not to got..

Topicstarter
zoals er staat, de eerste keer (de gewone reply) kwam wel netjes op het goede punt terecht, dit heb ik gecontroleerd. Na de edit was hij niet meer als reactie op een reactie maar als reactie op de hoofdthread.

Ik wil niet lullig doen, maar als je het zelf niet gecheckt hebt is het een beetje vreemd om meteen te denken dat ik iets fout heb gedaan... ;)

[ Voor 27% gewijzigd door gvdh81 op 14-02-2003 11:07 . Reden: bla ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Als ik in die thread kijk, dan zie ik één reactie van jou staan, en wel deze: 703778. Die is een reactie op Sonix666 met dit bericht: 703613.

Ik had het daarnet inderdaad niet nagekeken inderdaad, sorry. Maar als ik dat nu dus wel doe, zie ik geen probleem. :)
Zou jij het ook nog eens na willen kijken in die draad? Weet je trouwens wel zeker dat je instellingen om reactie te bekijken goed zijn (dus niet platte layout, maar genest); om die mogelijkheid dan maar direct uit te sluiten. :P

[ Voor 2% gewijzigd door Harm op 14-02-2003 11:19 . Reden: BTW ]

• gvdh81

gvdh81

To got or not to got..

Topicstarter
layout settings staan op platte layout;

Afbeeldingslocatie: http://www.it-xces.nl/screen.gif
(click for full, 185kb)

Volgens mij moet ik mijn reactie schuin onder die van hem staan, en ik zie hem niet :(

p.s. tijdens screenshot stond mijn level op 0, mijn niveau was 2, die van hem 3

Of heb ik nu iets fout staan??

[ Voor 101% gewijzigd door gvdh81 op 14-02-2003 13:05 . Reden: screenshot erbij ]

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Kijk eens op de geneste lay-out ;)
Pagina: 1