netwerk flooding tools voor testen in labratorium omgeving

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• OCISCOOL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 12:06
Hoi,

Ik ben op zoek naar een tooltje waarmee het mogelijk is om een netwerk te flooden en/of DoS attacks uit te voeren. Ik werk in een windows omgeving.

LET OP: Ik heb deze tool nodig om zwakheden in het eigen netwerk en ingestelde beveligingen te testen dus NIET om iemand ander het leven zuur te maken.

Gezien het aantal klachten over dergelijk aanvallen dacht ik dat het niet zo lastig zou zijn om een dergelijke tool te vinden. Helaas is het mij nog niet gelukt (heb hier al gezocht en op google)

Heeft iemand hier meer ervaring mee (testen van eigen netwerk) en weet iemand een tool die hiervoor geschikt is en of die een beetje makkelijk te krijgen is? (tools als mstream omega en shaft kan ik nergen krijgen).

Nog even voor de duidelijk heid: NIET om mensen het leven zuur te maken maar enkel en alleen voor het TESTen van eigen netwerk.

Alvast bedankt

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:05

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Helaas,

Wij kunnen op geen enkele mogelijkheid controleren of jij de waarheid spreekt.
Daarnaast is het ook nog eens mogeliijk dat er minder welwillende personen meelezen in dit topic en de software wel gaan gebruiken voor gerichte lame wanabee hackmogelijkheden (dat soort luit mogen van mij de doodstraf krijgen :r)

Helaas dus, ik zou zeggen: probeer het eens op de wat minder frisse sites/kanalen.

Braaikamer - Smoke&BBQ

Dit topic is gesloten.