Toon posts:

Composiet of S-video uitgang gebruiken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Hollywood+ DVD decoderkaart heeft beide als uitgang, nu heb ik beide tegelijk gebruikt en ze op Video 1 en 2 aangesloten, maar ik zie geen verschil in kwaliteit of zo.

Ik heb een Wega tv en dure videokabels, kan composiet gewoon net zo goed zijn als Svideo of is de laatste gewoon echt beter?

Heeft iemand toevallig het schema om van de Svideo uitgang een RGB uitgang te maken?, wat nog beter schijnt te zijn.

• Adonias
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:18

Adonias

Oe! Buttons :9

Van composiet en S-VHS RGB maken kan helaas niet voorzover ik weet. Composiet is 2 draadjes, S-vhs is die 2 draadjes plus nog es twee draadjes (iets met aarde of zo :? ).... RGB heb je wat meer draadjes voor nodig.

oh ja, S-vhs zou in principe beter moeten zijn, maar als je het niet ziet, jammer dan.

RGB is idd VEEEEL mooier. Koop een matrox G400 DH en ik stuur je het schemaatje om van de videoout een RGB scart te maken... perfect gewoon :P

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoelde met RGB een speciale kabel maken die je in je Hollywood+ stopt en vervolgens met speciale software die ik al wel heb, je S-video uitgang omschakelen naar RGB, ik weet enkel dus niet welk signaal op welke pen komt te staan en dáár schijnt een schema van te zijn, dus speciaal voor de DVD kaart, en niet van S-Video naar RGB want dat kan inderdaad niet.