Toon posts:

Online gamen met ADSL light?

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Op het moment heb ik een kabel aansluiting.
Maar vanwege de hoge kosten wil ik een ADSL light nemen.
Voornamelijk gebruik ik de kabel om UT2K3 te spelen en ben ik wel
benieuwd of je fatsoenlijk online kunt spelen met ADSL light.
Mijn vraag is dus: Zijn er luitjes met ADSL light en hoe is je ervaring met online gamen?

Verwijderd

ADSL Lite lijkt mij voldoende om te gamen. Die online games vragen niet zoveel brandbreedte lijkt mij.

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:58

inXs

known as inXs

Dit is een beetje een zoekvraag en uiteraard is ADSL light goed zat voor online gamen.. Half de gaming community speelt ermee.... Dus de ervaring zal bij iedereen goed zijn.... btw ping van adsl is over het algemeen lager dan met kabel...

superB

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-12-2025

MRic3

Of praat ik weer poep?

yep, ik denk dat ADSL light wel genoeg is voor gamen.. een on-line spel gebruikt niet veel meer dan 10-15 KB/s downstream dus dat is goed te doen en de pings zijn idd meestal iets lager bij ADSL.. DL/UL snelheid trouwens ook bij vergelijkend abo-kosten.

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-12-2025
buppie let dan wel op welke provider je gaat zitten want sommige providers hebben erg kloterige download limieten op light zitten. met 64kbps up is wel redelijk te gamen behalve als je renegade gaat spelen want die trok in het 512/64 tijdperk al me hele verbinding dicht. Ut2k3 heeft imho een veeeeeel betere netcode en zal wel wat minder trekken.

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Verwijderd

Als de verbinding meer dan 30 kb/s gaat is er echt geen enkel probleem. Ik zou zeggen, probeer het eens, je komt er snel genoeg achter.

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08-01 12:25
Ga eerst zelf eens op zoek.

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.