Toon posts:

[win 98] Iconen roze / paars?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals je hieronder kunt zien, zijn de iconen op deze pc paars/roze.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ftps/FS/roze_iconen.jpg

Ik heb al gezocht via de search, je vind dan een paar dezelfde topics maar daar staat alleen maar drivers updaten bij, ik heb de 30.81 en 41.09 al geprobeerd.

Het gaat om een pc hier op mijn stageplaats, ik kan dus niet makkelijk opnieuw gaan installeren (pc van directeur met zeer veel zooi geinstalleerd)

Het is een Intel p4 1,6 Ghz,
met een Nvidia tnt2 32 mb videokaart.
Draait win 98 op,
Verder staat hij natuurlijk op 16 bits kleuren, 32 of 16 heb ik al geprobeerd en maakt niet uit.

Weet er iemand wat ik nog meer kan proberen, het is pas sinds kort zonder dat er toen iets is veranderd.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Tweak UI, repair of rebuild icons, probeer dat eens.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
blackd schreef op 14 februari 2003 @ 09:38:
Tweak UI, repair of rebuild icons, probeer dat eens.
Het is fantastisch!!! bedankt, het werkt, thuis eff kijken of het ook werkt, ik heb daar namelijk af en toe dat echt alle iconen bij verschillende programma bestanden staan, een PSD bestand heeft ech soms de icoon van .TXT :9

Verwijderd

Ik heb dit eerder meegemaakt, bleek het begin van het einde van de videokaart.
Eerst de iconen, vervolgens strepen in het beeld, totdat je bijna niets meer kon zien.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op 14 February 2003 @ 10:58:
Ik heb dit eerder meegemaakt, bleek het begin van het einde van de videokaart.
Eerst de iconen, vervolgens strepen in het beeld, totdat je bijna niets meer kon zien.
Ik denk niet dat dat hier ook het geval is aangezien het softwarematig is opgelost... Mocht het aan de grafische kaart liggen dan zal deze manier geen uitkomst bieden.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

De verschijnselen waren in het begin niet altijd aanwezig. Ene keer perfect beeld, andere keer weer problemen. Ook alles geprobeerd en onderzocht (drivers, kaart in ander systeem geplaatst, etc), maar bleek toen echt aan de kaart te liggen. Hopen dat het nu niet het geval is!

Verwijderd

sorry, maar wat is tweak ui en/of rebuild icons?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
jpg97: [google=tweakui]
rebuild icons is een optie in dat programma.

robbie69: volgens mij was het probleem van de topicstarter al opgelost?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 15:05
Verwijderd schreef op 14 February 2003 @ 11:19:
De verschijnselen waren in het begin niet altijd aanwezig. Ene keer perfect beeld, andere keer weer problemen. Ook alles geprobeerd en onderzocht (drivers, kaart in ander systeem geplaatst, etc), maar bleek toen echt aan de kaart te liggen. Hopen dat het nu niet het geval is!
Als het probleem van de topicstarter aan de kaart zou liggen, zou je er volgens mij niet zo'n screenshot van kunnen maken... ;)

Punctuality is the politeness of kings

Verwijderd

Topicstarter
blackd schreef op 14 February 2003 @ 11:30:
jpg97: [google=tweakui]
rebuild icons is een optie in dat programma.

robbie69: volgens mij was het probleem van de topicstarter al opgelost?
Ja het is al opgelost (tnx), waarom er nog 6 posts achteraan kwamen snap ik ook niet, zoek inderdaad op google naar tweak ui, je komt vanzelf de microsoft pagina's tegen in je resultaten.
Download het installeer en dan die optie voor het verversen van je iconen.
Pagina: 1