Ik krijg het niet voor elkaar om Windows XP (*ook niet Windows 2000) te installeren op een computer van het merk AOpen. Tijdens het kopieren van de bestanden in het installatie proces. Krijg ik telkens de mededeling dat er bestand X niet goed is weggeschreven naar de hardeschijf en dat mogelijk de Windows XP schijf beschadigd is of vies, echter dat is niet het geval ik heb het met meerdere CD"s geprobeerd (die werken wel op andere computers). Het moederbord, de processor en de voeding zijn al vervangen om het probleem op te lossen echter dit mocht niet baten. Nu vroeg ik mij af waar dit probleem kan zitten. Wordt het veroorzaakt door een hardware conflict? Bijvoorbeeld een kapotte video kaart of is gewoon de harde schijf gesneuveld (deze kun je wel gewoon formateren namelijk dit heb ik ook gedaan in NTFS formaat en FAT32 en dan de langzame variant). Ik heb toendertijd wel een installtie van Windows 98 erop gekregen, alleen tijdens het gebruik is het systeem extreem onstabiel en loop geregeld (om de minuut) vast. De computer is een Duron 1000 MHz met 128 MB intern, een Seagate 30 GB HD, Riva TNT2 32 MB videokaart, er zit verder nog een netwerk kaart in en extra uitbreiding met USB poorten (hier zitten ook 4 lampjes op). Alvast bedankt,
Koen
Koen