Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[profiel] geslacht niet ingevuld *

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

• Millennyum
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05-2023
Het lijkt wel of ik na iedere upgrade het geslacht in mijn profiel weer opnieuw moet aangeven.
Er was hier al eerder een topic over, maar dat was destijds gefixed. Maar nu worden je instellingen bij 'geslacht' alweer niet onthouden

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:35

chem

Reist de wereld rond

je bent toch vrouw? dat zie ik tenminste in je profiel.
Als je niks invult blijft het nl. onveranderd (!)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Millennyum
Ja duh... ik heb het natuurlijk inmiddels alweer goed gezet :P

Er was dus gewoon 'vrouw' ingevuld. Na de update stond hij weer op blanco en heb ik heb hem nogmaals op 'vrouw' moeten zetten

• Millennyum
*kick vanwege extra info*

Iedere keer als ik op 'profiel wijzigen' klik, staat het geslacht weer niet ingevuld. Hij slaat het wel op als ik het invul, maar als ik iets wil wijzigen moet ik ook altijd het geslacht weer goed zetten.

Verder nog een probleempje: na iedere update van React worden de spaties in mijn signature geparsed: alles wat meer dan twee spaties achter elkaar is, wordt verkort tot 1 spatie. Dus na een upgrade moet ik altijd mijn leeuwtje weer opnieuw goed zetten :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Millennyum op 17-02-2003 14:55 ]

• chem

chem

Reist de wereld rond

bij een update doen we echt helemaal niks met signatures...
wbt de profiel, ik zal eens kijken

Verwijderd

Millennyum. Het geslacht in je profiel staat bij wijzigingen standaard op "-". Wat zoveel wil zeggen als "Verander niks aan de huidige instellingen". Kortom is er van te voren man ingesteld dan blijft het man en is er vrouw ingesteld dan blijft het vrouw.

Persoonlijk vind ik dat een beetje verwarrend en zou ik liever gewoon de waarde uit de DB ingevuld zien staan en de "-" aanhouden als privacy optie. :)

of zit ik nou te bazelen :+

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2003 16:32 ]

• Millennyum
* Millennyum is het eens met Nelske :)

• Millennyum
*Nogmaals een kick*

Tja, het spijt me, maar het probleem is nog steeds niet opgelost.

Ik zag dat mijn geslacht wederom ineens op blanco was komen te staan (gewoon in het voor iedereen zichtbare profiel, dus niet onder 'wijzigen profiel').
En ook al doen jullie niets met signatures, feit blijft dat iedere keer wanneer ik iets in mijn profiel wijzig, mijn leeuwtje verklooid wordt. Oftewel: ik zou het erg op prijs stellen als jullie er voor kunnen zorgen dat het ingevulde geslacht gewoon blijft staan zodat ik niets hoef te veranderen :)

• chem

chem

Reist de wereld rond

not reproducable

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.