Toon posts:

WON ID in gebruik?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dit is alweer de 2e keer dat me het overkomt. :(
Ik heb vandaag een paar keer de HL mod NS gespeelt.
Geen problemen. Totdat ik weer een verbinding wilde maken
met een nederlandstalige server zoals xs4all.
Ik krijg netjes de melding "Connecting to..."
en na een minutje wachten de melding dat ie 'geen verbinding kon maken'.

Ondertussen flitst er zo snel een foutmelding voorbij op de console dat ik niet kan lezen, maar wel betrekking heeft op mijn Won (ID).
Alles overnieuw geinstalleerd, deed ie het weer. Vanacht (net) wilde ik weer ff gaan spelen; het lukte me niet om een verbinding te maken.

Zelfde verhaal. Ondertussen heb ik een donkerbruin vermoeden dat mijn Won ID misschien in gebruik zou kunnen zijn. (ik woon nl niet allen thuis).
Is er misschien, en zo ja hoe dan?; een veilige manier om dit uit te kunnen zoeken? :? Zo bekend ben ik nl. niet met HL. bvd.
Want als ik zeker weet of het wel/niet zo is weet ik beter waar ik aan toe ben.

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-01 22:24
Ik kan ook niet connecten, eerder nog wel..

En je wonID kan niet in gebruik zijn door iemand anders. Want je WonID heeft temaken met je CD-Key... maar als je CD-key door iemand anders gebruikt wordt geeft die dat gewoon aan..

Het is voor mij ook een raadsel, en nogal vervelend... wou net even me nieuwe laptop uitproberen :)

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:47

LauPro

Prof Mierenneuke®

Ga voor CS 1.6, daar heb je geen serial voor nodig :?

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Als je in je console een verbinding maakt met een server en er gaat iets mis met de verbinding, dan laat ie de console gewoon staan met daarin de error.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

• CoiLive
Staat gewoon dat die niet can connecten...

MAAR je ziet in het begin al dat die niet kan connecten met de WON server (tenminste bij mij dan)....

En ook bij 1.6 heb je een serial nodig hoor... is gewoon de standaard HalfLife serial ;)

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

FiZz schreef op 14 February 2003 @ 01:48:
Staat gewoon dat die niet can connecten...

MAAR je ziet in het begin al dat die niet kan connecten met de WON server (tenminste bij mij dan)....

En ook bij 1.6 heb je een serial nodig hoor... is gewoon de standaard HalfLife serial ;)
Dan zou het me niet verbazen als 1 van de WON servers op z'n gat ligt :)

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

• CoiLive
nou ja, dan ga ik tenmnste eens vroeg slapen ;)

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-02 22:55
Ik heb dit ook sinds gister, ik heb sinds die tijd ook geen Counter-Strike meer kunnen spelen, ik snap er echt niets van.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~pierr023/won.jpg

Andere computer die met andere serial speelt pakt ie wel gewoon. Ik sta voor een groot raadsel :?

En LauPro:
Als iemands computer stuk is zeg je ook niet tegen hem dat hij maar een Apple moet halen.
CS 1.6 is gewoon sucky en CS 1.5 heerst.

• LauPro
  • Laatst online: 21:47

LauPro

Prof Mierenneuke®

FiZz schreef op 14 februari 2003 @ 01:48:
Correctie: ik heb het bij iemand geïnstalleerd waar de computer bij wijze van spreke net uit de doos kwam (geen HL oid stond er nog op) en je kan hem gewoon draaien. Steam download namelijk een stukje half-life en CS, het is geen mod meer blijkbaar.
Novah schreef op 14 februari 2003 @ 02:02:
En LauPro:
Als iemands computer stuk is zeg je ook niet tegen hem dat hij maar een Apple moet halen.
Het was voor mij nog maar de vraag of die 1.5 had, maar deze vergelijking, niet te zeggen flame vind ik een beetje ver gaan. Je hebt blijkbaar geen idee hoe Steam werkt, of je wíl het niet weten. Het is een beetje buggy (console :X), maar het is wel een verdomd goed idee/systeem.

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Verwijderd

Kunnen 2 dingen zei of iemand anders ziet op jouw won-id te gamen of won servers liggen eruit.

• Hahn
  • Laatst online: 22:34
Volgens mij komt dit probleem gewoon doordat de WON server een nieuw IP heeft :)
De oplossing is hier te vinden: [rml][ CS] nieuwe ip voor de master/auth server[/rml]

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 February 2003 @ 15:52:
Kunnen 2 dingen zei of iemand anders ziet op jouw won-id te gamen of won servers liggen eruit.
Ja oke, maar hoe weet ik dit dan? :?

Verwijderd

Topicstarter
Novah schreef op 14 February 2003 @ 02:02:
Ik heb dit ook sinds gister, ik heb sinds die tijd ook geen Counter-Strike meer kunnen spelen, ik snap er echt niets van.

[afbeelding]

Andere computer die met andere serial speelt pakt ie wel gewoon. Ik sta voor een groot raadsel :?

En LauPro:
Deze afbeelding, heb ik het idee, lijkt erg sterk op wat ik voorbij zie flitsen....

• Hahn
  • Laatst online: 22:34
Verwijderd schreef op 14 February 2003 @ 16:10:
[...]

Deze afbeelding, heb ik het idee, lijkt erg sterk op wat ik voorbij zie flitsen....
Dit had ik gister ook en was gewoon op te lossen door de oplossing die in dit topic staat: [rml][ CS] nieuwe ip voor de master/auth server[/rml]

The devil is in the details.

Verwijderd

je meot je woncomm.lst vervangen, zie 1 van die honderduizendmiljoen CS sites :)

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15-02 19:41
Zelf zoeken dus...

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.