Dit is alweer de 2e keer dat me het overkomt. 
Ik heb vandaag een paar keer de HL mod NS gespeelt.
Geen problemen. Totdat ik weer een verbinding wilde maken
met een nederlandstalige server zoals xs4all.
Ik krijg netjes de melding "Connecting to..."
en na een minutje wachten de melding dat ie 'geen verbinding kon maken'.
Ondertussen flitst er zo snel een foutmelding voorbij op de console dat ik niet kan lezen, maar wel betrekking heeft op mijn Won (ID).
Alles overnieuw geinstalleerd, deed ie het weer. Vanacht (net) wilde ik weer ff gaan spelen; het lukte me niet om een verbinding te maken.
Zelfde verhaal. Ondertussen heb ik een donkerbruin vermoeden dat mijn Won ID misschien in gebruik zou kunnen zijn. (ik woon nl niet allen thuis).
Is er misschien, en zo ja hoe dan?; een veilige manier om dit uit te kunnen zoeken?
Zo bekend ben ik nl. niet met HL. bvd.
Want als ik zeker weet of het wel/niet zo is weet ik beter waar ik aan toe ben.
Ik heb vandaag een paar keer de HL mod NS gespeelt.
Geen problemen. Totdat ik weer een verbinding wilde maken
met een nederlandstalige server zoals xs4all.
Ik krijg netjes de melding "Connecting to..."
en na een minutje wachten de melding dat ie 'geen verbinding kon maken'.
Ondertussen flitst er zo snel een foutmelding voorbij op de console dat ik niet kan lezen, maar wel betrekking heeft op mijn Won (ID).
Alles overnieuw geinstalleerd, deed ie het weer. Vanacht (net) wilde ik weer ff gaan spelen; het lukte me niet om een verbinding te maken.
Zelfde verhaal. Ondertussen heb ik een donkerbruin vermoeden dat mijn Won ID misschien in gebruik zou kunnen zijn. (ik woon nl niet allen thuis).
Is er misschien, en zo ja hoe dan?; een veilige manier om dit uit te kunnen zoeken?
Want als ik zeker weet of het wel/niet zo is weet ik beter waar ik aan toe ben.