[WinAmp] Slaat liedjes over via netwerk

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 01:30
Ik heb op m'n slaapkamer een pc'tje neergezet waarmee ik mp3tjes wil afspelen die op een andere PC in het netwerk staan. Dit gaat helemaal goed, geen gestotter of iets dergelijks.

Behalve dat hij veel liedjes niet wil afspelen :( Deze doen het wel allemaal op de de lokale PC. Die bepaalde mp3'tjes kunnen gewoon niet afgespeelt worden, ook niet op andere pc's in het netwerk.

De pc waar alle liedjes op staan is een:

WinXP
XP1700+
512mb
60GB maxtor HD
3COM netwerk kaartje

De pc op m'n kamer is een:

Win98
pentium 266
64mb
2 gig hardeschijf

En ook op een andere XP machine draaien de mp3'tjes niet.

/Edit

Ik zie nu ook dat ik ze ook kan niet kopieren vanaf andere pc's, ik krijg dan acces denied te zien terwijl andere bestanden op dezelfde partitie het wel gewoon doen.

[ Voor 16% gewijzigd door Nobby op 13-02-2003 23:02 ]

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Maak op de Xp machine eens een gebruiker aan met de naam waarmee je je op de win98 bak mee aanmeldt. (lekkere zin 8)7 )

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 01:30
Marv schreef op 13 februari 2003 @ 23:23:
Maak op de Xp machine eens een gebruiker aan met de naam waarmee je je op de win98 bak mee aanmeldt. (lekkere zin 8)7 )
Dat hoeft toch niet en ik heb toegang tot de schijf en tot ongeveer de helft van de mp3tjes terwijl ze gewoon in dezelfde diectory staan en je hebt toegang tot de schijf of niet en niet een klein beetje.

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Probeer de buffer eens wat hoger te zetten

Twitter | Linkedin