Hi,
Ik draai op mijn chello pc met een realtek naar internet toe en 3 com NIC naar eigen thuis lan toe. Ik gebruik hiervoor de bekende winroute
....zltijd zeer tevereden geweest. Sinds een week of twee had chell probleem in mijn regio. Kennelijk was de chello server mijn mac adress kwijt dus ik heb de heele bende opniew moeten doen
.... Nu is er een probleem dat de xp met zijn Nic count;s inmiddels bij 9 is in Network connection zet hij de nieuwe connection als connection 10. Als ik dus de interne 3Com Nic de ip 192.168.1.1 toeken geeft hij een foutmelding dat deze ip al door een NIC gebruikt wordt, betreffende NIC is echter niet te zien omdat hij hardware matig niet aanwezig is etc. etc. Nu heb ik voor intern altijd deze 3 com gebruikt..... Ik krijg nu op mijn thuis lan geen internet meer....pingen filesharing etc alles gaat prima maar internet wilt niet lukken...ik denk dat het een probleem met DNS heeft .......wat weer komt door de NIC probleem van xp.....hoe kan ik dus alle NIC's uit de geheugen van de XP wegdumpen???
Ik draai op mijn chello pc met een realtek naar internet toe en 3 com NIC naar eigen thuis lan toe. Ik gebruik hiervoor de bekende winroute