[IE] progress bar loopt door

Pagina: 1
Acties:

• atttze
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-06 13:26
Hoe kan het dat de progress bar, laad voortgangsindicator, van IE soms oneindig door blijft lopen, terwijl de pagina al lang geladen is?

Dit gebeurt me bij mijn PHP pagina's, maar ik vraag me af of daar de fout zit, of dat het aan IE ligt...

[ Voor 4% gewijzigd door atttze op 14-02-2003 08:59 ]

• HurrI
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-06 15:04

HurrI

No fear... I is here

Ik ken het probleem. Nooit uitgezocht, maar komt op mij over als een bug in IE.

If it's just us, it seems like an awful waste of space

• atttze
waarom gebeurt dat nooit bij .html paginas?
daar heb ik het nog nooit bij gezien
maar wel bijvoorbeeld bij .php paginas

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

bij mijn PHP pagina's
Heb je dat met alle PHP pagina's, of enkel bij die van jezelf? In het tweede geval lijkt het me dat er een foutje zit in je PHP pagina's :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• atttze
het gebeurt me de ene keer wel de andere keer niet
het is niet te voorspellen, wel komt het vaker voor als ik een <IFRAME> gebruik
maar ook dan niet altijd, volgens een KB op microsoft.com kan door javascript de progress bar van streek raken, maar ook als ik geen javascript gebruik komt het voor.

ik kan me niet voorstellen dat het aan mijn PHP scripts ligt, alhoewel ik het geloof ik nog nooit ergens anders heb gezien, dan bij mijn eigen PHP pagina's...
in Mozilla bijvoorbeeld ondervind ik geen problemen en de pagina's komen ook wel in z'n geheel door

[ Voor 12% gewijzigd door atttze op 14-02-2003 13:54 . Reden: mijn eigen PHP's ]