Toon posts:

xp probleem met media player

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo
ik heb een probleem met mijn media player van xp prof. deze vraagt telkens om licenties van mijn muziek die op de harde schijf staat.
ik kan er nu op het moment dus niets mee
weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?

greetz
ruud adriaans
rfmadriaans@hotmail.com

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

bratos

Meh.

dan heb je zeker een herinstall gedaan nadat je muziek had geript in .wma formaat?
dan moet XP de cd's weer even zien om te kijken of de licenties op orde zijn.

eerst kijken dan zeiken

Verwijderd

Topicstarter
dus als ik het goed begrijp kan ik dus nu opnieuw 150 cd in die computer stoppen. is er geen andere manier om hier onderuit te komen. ik ben inderdaad van Me naar xp gegaan en eerst stonden de wma files onder Me

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

bratos

Meh.

um mischien dat er n crack (maar dat mag hier niet hoor) voor is of zo, maar daar weet ik helaas niets van :) .
ik gebruik Mediaplayer om mp3 te maken. WMA doe ik niet aan omdat ik dit ook n keer heb gehad.
en Mediaplayer wil allen even die cd bekijken, dus je hoeft ze niet opnieuw te rippen.

[ Voor 7% gewijzigd door bratos op 13-02-2003 23:14 ]

eerst kijken dan zeiken

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Allereerst, welkom op GoT

Lees even de FAQ voor wat betreft de 'regels' over groeten e.d.
Antwoorden per email geven doet men niet aan dus dat mag ook achterwege blijven.

De oplossing voor jouw probleem is waarschijnlijk alle vinkjes weghalen bij de opties, privacy...

Veel plezier op GoT!

ARME AOW’er

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Helaas inderdaad, je zult elke CD er weer in moeten stoppen. En de volgende keer inderdaad voor MP3 of liever ogg gebruiken.

Een crack doen we hoe dan ook niet aan op GoT.

offtopic:
Je andere vraag was trouwens verplaatst naar Software Algemeen, waar het thuis hoort: Windows XP Prof. Media-player. Als je deze reactie gelezen heb, zal ik deze ook verplaatsen. Klik op je eigen naam om al je topics te zien, of zet deze in je bookmarks/favorieten om terug te vinden ;)

En je andere poging, iets voor deze, heb ik op slot gedaan, 1 topic per vraag is zat - iets toevoegen kan trouwens met de edit knop (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif) :)

En om nog meer te "zeuren": je hoeft je e-mailadres ook niet te geven, praten doen we wel via het forum zodat ook anderen er van kunnen leren en je naam en mailadres kan je altijd nog in je profiel kwijt ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1