Theorie = niks werkt en iedereen weet waarom. / Praktijk = alles werkt maar niemand weet waarom. / Wij combineren theorie en praktijk = niks werkt en niemand weet waarom !!!!!
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Bruin zou goed moeten zijn (= AGP normaal gesproken). Probeer ff uit te zoeken og het moederbord zekerweten een AGP slot heeft, en zo ja dat hoort het gewoon te passen.
Als er nou alleen PCI sloten opzitten kan het simpelweg niet.
Wat bedoel je eigenlijk met niet passen? Is de kaart te groot voor het slot of te klein etc. Leg je probleem wat duidelijker uit ajb
Beste even de kaart terug brengen. in dit systeem zal je er niet veel mee kunnen.
Ik vermoed dat hij een CNR slot bedoeldPollewob schreef op 13 februari 2003 @ 21:54:
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *
Bruin zou goed moeten zijn (= AGP normaal gesproken). Probeer ff uit te zoeken og het moederbord zekerweten een AGP slot heeft, en zo ja dat hoort het gewoon te passen.
Wat bedoel je eigenlijk met niet passen? Is de kaart te groot voor het slot of te klein etc. Leg je probleem wat duidelijker uit ajb
[ Voor 42% gewijzigd door -ET- op 13-02-2003 21:55 ]
Verwijderd
AMR en CNR zijn volgens mij ook bruin.Pollewob schreef op 13 February 2003 @ 21:54:
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *
Dat kan natuurlijk ook ja-ET- schreef op 13 February 2003 @ 21:54:
Ik vermoed dat hij een CNR slot bedoeld
Als dat het geval is blijven de opties die al gegeven zijn over: of een andere videokaart, of een ander moederbord.
Verwijderd

AMR (CNR heet ± zelfde formaat)

AGP
Welke is t nou?
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2003 22:11 ]
1) DFI is niet al te best (mijn ervaring iig)
2) alles wat in PCI te krijgen is, is niet al te best (Radeon 9000 is het beste (misschien ook 9500 maar weet ik niet zeker)
3) je hebt al een videokaart die goed is, en om die aan de kant te leggen..
4) nieuw mobo is goedkoper dan GeForce4 (Ti serie dan
5) je onboard kan wel es ruzie gaan maken met de andere videokaart...
my 2 cents
btw: volgens mij is het idd een CNR (of AMR, allemaal 1 pot nat IMHO)
[ Voor 18% gewijzigd door Whieee op 13-02-2003 22:10 ]
Launching containers into space
wat daar op die foto staat is iig AGPVerwijderd schreef op 13 February 2003 @ 22:06:
[afbeelding]
AMR (CNR heet ± zelfde formaat)
[afbeelding]
AGP
Welke is t nou?
[hk mode]
de bovenste is een mooi kruisje
[/hk mode]
[ Voor 17% gewijzigd door Whieee op 13-02-2003 22:12 ]
Launching containers into space
Verwijderd
En AMR/CNR (bovenste). Nu nog een reply van de topicstarter.Whieee schreef op 13 February 2003 @ 22:11:
[...]
wat daar op die foto staat is iig AGP(onderste foto)
[hk mode]
de bovenste is een mooi kruisjevolgens mij zijn daar nog geen videokaarten voor ...
![]()
[/hk mode]
//edit: bovenste pic fixed.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2003 22:13 ]
Hmm, zijn CNR en AMR niet na de AGp op het moederbord gekomen ?-ET- schreef op 13 February 2003 @ 21:54:
Waarschijnlijk zit je onboard videokaart direct op je AGP bus en niet in je south/north bridge. Aangezien AGP geen meerder sloten ondersteund heb je ook geen AGP connector op je mobo. Ik geloof dat er wel converters bestaan om van een pci slot een agp slot te maken. Echter dit kost je echt een sloot aan performance. Niet echt reele oplossing.
Beste even de kaart terug brengen. in dit systeem zal je er niet veel mee kunnen.
[...]
Ik vermoed dat hij een CNR slot bedoeld
Lijkt me dat hij nog een agp 1.0 slot heeft, de verkorte versie dus. En voor deze video kaart hetb je een agp Pro slot nodig (verlengde versie)
En PCI kaarten zijn er misschien wel, maar zoals ik al eerder zei 'goed zoeken'. (en dan veel geduld hebben voor ie er is misschien)
Verwijderd
En dat is 1.dominator schreef op 13 February 2003 @ 22:15:
Ik moet de eerste AGP pro kaart nog 'live' aanschouwen...
En PCI kaarten zijn er misschien wel, maar zoals ik al eerder zei 'goed zoeken'. (en dan veel geduld hebben voor ie er is misschien)
[google=pci geforce4] Levert nog veel meer op
Dit topic is gesloten.
![]()