Tnx 2 the amazing Y voor da groot gaat te cutten
Moet wel nog een beetje afgewerkt worden, maar daar heb'k momenteel geen gerief voor liggen thuis. Ga mij eens moeten zoeken achter wa fijne chrome molding ofzo...
Tnx 2 BOshop

Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
waarom zou hij dat doen, als ie buiten zijn kast hangt koelt hij toch beter!Conan schreef op 13 February 2003 @ 22:50:
Heel kewl
Is het niet mogelijk dat je er een (speciaal hiervoor gemaakte) kap omheen zet, die wat bol eromheen geplaatst wordt?
Dit principe:
_/‾‾\_
Snappie?
Mjah..en dan lopen er allemaal vieze 'bugs' inpcmadman schreef op 13 February 2003 @ 22:56:
[...]
waarom zou hij dat doen, als ie buiten zijn kast hangt koelt hij toch beter!![]()
Maar ik vindt dit wat de mod's zijn, iets doen wat eigenlijk niet kan is gewoon mooi
Verwijderd
Van klussen krijg je grijze haren
[ Voor 27% gewijzigd door Abom op 14-02-2003 08:21 ]
Verwijderd
Dit komt van de zalman websitefenrir schreef op 13 February 2003 @ 23:41:
hoe gaat dat met die heatpipe en het verticaal plaatsen van de Zalman 80HP??
als ik het goed herinner kan die zalman heatpipe niet in alle standen goed functioneren; transporteert hij de warmte wel goed van de ene naar de andere kant???
wel jammer imo dat het eigenlijk toch niet past in die kast.
2. The computer should be placed according to the following diagrams in order for the product to function properly. If the set-up is so that the video card's GPU faces upwards, then it is not appropriate for this product. If you attempt to adjust the positioning of the computer by flipping it in a reverse direction, the product will not function properly either, so you should place your computer case in its normal position.
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
[ Voor 9% gewijzigd door Shyne op 14-02-2003 20:17 ]
Verwijderd
Hier stond achterhaalde informatie…
PhD i.o.
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq