Toon posts:

Zijn er mensen hier die mijn ipaq kunnen repareren?

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
het display connector op het moederbord is kapot waardoor ik erg slecht beeld en veel storing krijg.

als ik er met mijn vingers op druk dat doet ie het wel goed

er moet dus een nieuwe connector op mijn moederbord gesoldeerd worden.

zou iemand hier dat kunnen ? of heeft er iemand ervaring daarmee?

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:05

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Waarom niet bij Compaq zelf?

[ Voor 152% gewijzigd door Johnny op 13-02-2003 21:19 ]

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:59

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Hier misschien? Is welliswaar Palm eigenlijk, maar ik had gehoord dat ie ook wel Ipaq deed. Mijn palm heeft ie iig destijds prima gerepareerd.
http://www.sfinx.demon.nl/palm/

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
tof bedankt.. ik heb hun een mailtje gestuurd.. ik hoop dat ze me willen helpen

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:36

Meneer aard

Porsche rulez!

een vraagje hoe heb je dit voor elkaar gekregen, m`n pa heeft om de reden een ipaq gekocht, met de gedachte er zit geen bewegende delen in, zoals bij psion van hem, door het intensief gebruik is touchscreen gaar (kabeltje brak).

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Verwijderd

Topicstarter
alles kan kapot

maar ik heb de ipaq overgenomen van iemand die zelf slordig is geweest.. de reden dat ik de ipaq gekocht had is dat zijn accu kapot was en die makkelijk te repareren is.. maar meneertje had niet gezegd dat er nog meer was met de ipaq..

toen ik de ipaq thuis kreeg en hem aansloot en aanzette zag ik ineens dat het scherm erg raar deed... raar beeld.. weinig kleuren enz..

en na lang zoeken en dingen doen kwam ik erachter dat het daaraan lag... dus ik de ipaq openen en op de connector drukken.. en wat denk je.. beeld is goed.. bleek dat ie had zitten kloten met die flatcable en het connectortje..

en toen ik hem eraf gehaald had en goed geplaatst had en weer terug deed brak het klemmetje af dat op de connector zit.

en zodoende.

ohja.. ik moet er wel bijzeggen dat ik een deel van het bedrag terugkrijg van diegene of de hele ipaq teruggeef.. nu ben ik dus opzoek naar een manier om hem te repareren want het zijn erg leuke dingen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2003 21:40 ]

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:36

Meneer aard

Porsche rulez!

Verwijderd schreef op 13 February 2003 @ 21:39:
alles kan kapot

maar ik heb de ipaq overgenomen van iemand die zelf slordig is geweest.. de reden dat ik de ipaq gekocht had is dat zijn accu kapot was en die makkelijk te repareren is.. maar meneertje had niet gezegd dat er nog meer was met de ipaq..

toen ik de ipaq thuis kreeg en hem aansloot en aanzette zag ik ineens dat het scherm erg raar deed... raar beeld.. weinig kleuren enz..

en na lang zoeken en dingen doen kwam ik erachter dat het daaraan lag... dus ik de ipaq openen en op de connector drukken.. en wat denk je.. beeld is goed.. bleek dat ie had zitten kloten met die flatcable en het connectortje..

en toen ik hem eraf gehaald had en goed geplaatst had en weer terug deed brak het klemmetje af dat op de connector zit.

en zodoende.

ohja.. ik moet er wel bijzeggen dat ik een deel van het bedrag terugkrijg van diegene of de hele ipaq teruggeef.. nu ben ik dus opzoek naar een manier om hem te repareren want het zijn erg leuke dingen.
dus als ik het goed bergrijp moet je een nieuw clipje hebben om de kabel weer vast te zetten?

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Pagina: 1