mwa, de beta's en RC's komen nu toch al geruime tijd uit en bovendien komt in april de final uit.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Nou wees trotsVerwijderd schreef op 13 februari 2003 @ 20:43:
Ik heb de enterprise versie, build 3718
moooi illegaal van de nieuwsgroepen afgehaald
lekker mee beta testen.. dat is fijn , maar ffies voor de duidelijkheid ik denk niet dat win 2003 zo genoemt gaat worden.. daar komen nog wel andere namen voor
Verwijderd schreef op 13 February 2003 @ 20:43:
'mooi illegaal'? Nou, wees er trots op
* odysseus is volledig tegen illegale software...ik gebruik niets wat ik niet legaal bezit.
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 22:21
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
zelfs je OS? Die is het duursteodysseus schreef op 13 February 2003 @ 20:51:
[...]
'mooi illegaal'? Nou, wees er trots op.
* odysseus is volledig tegen illegale software...ik gebruik niets wat ik niet legaal bezit.
Geweldig.Verwijderd schreef op 13 februari 2003 @ 20:43:
Maar misschien is het een beter idee om het devtrack te posten, dat is tenslotte de plaats waar de devvers samenkomen om de bugs en features voor de FP te bekijken.
Maar als het er in april 2003 zal zijn, dan zal het rond die tijd ook wel als optie bij de OS'en komen.
Het scheelt nogal in mijn banksaldo dat ik niet alleen tegen illegale software ben maar tevens een free-softwarefanaat...ik betaal dus geen cent voor mijn software, maar gebruik het volledig legaal. Daarbij ga ik vrij ver: zelfs gratis software die niet helemaal 'vrij' is (volgens de DFSG) gebruik ik niet.
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Van Windows Server 2003 zijn al tijden beta/RC versies te krijgen (ook op legale manier), dus het lijkt me dat ie wel toegevoegd kan worden
.
Edit: hej, ik zie dat Windows .Net er al bij staat, dat is 'm toch gewoon
(goed, het is een andere naam maar die wordt iedere week wel een keer gewijzigd dus heeft het weinig nut om dat iedere keer te updaten tot de final er is).
Edit: hej, ik zie dat Windows .Net er al bij staat, dat is 'm toch gewoon
[ Voor 46% gewijzigd door Wouter Tinus op 13-02-2003 22:17 ]
Professioneel Hyves-weigeraar
Was inderdaad .Net. Ik heb Server 2003 Enterprise Edition RC 2 op legale wijze en doet het 360 dagen (volgens User Agreement). 2000 Pro RC2 doet het ook nog steeds...
Pagina: 1