Ik ben op zoek naar een goede audio set en wil een onky receiver kopen. Maar nu zit ik er over te denken wat van boxen ik zal nemen? Wat denken jullie. B&W?
Mijn budjet voor alles is 900 euro.
Mijn budjet voor alles is 900 euro.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2003 20:12 ]
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2003 20:50 ]
Rel heeft idd leuke subs. Al heeft B&W er ook wat. Alleen zijn deze duurder en grooter.Verwijderd schreef op 13 February 2003 @ 20:54:
wat is de website van rel. Ik heb bij stassen de volgende rel gezien REL QUAKE vooe 450 euro. Iemand hier wat meer info over?
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ik zou iig gaan luisteren naar die infinity alpha's! Ik heb net in een of ander duits testblad een goeie test gelzen over die speaker (urteil: oberklasse). Ik heb zelf onlangs een infinity alpha center gekocht, die nu tot volle tevredenheid z'n werk doet op mijn Yamaha V630, links en rechts bijgestaan door mijn "gouwe ouwe" infinity kappa 7 speakers (van 12 jaar oud)...Verwijderd schreef op 13 februari 2003 @ 20:48:
Ja, ik weet het JBL is ook mooi. En over stereo, eigenlijk wil ik eerst een goede stereo met een goede subwoofer. Ik denk dat ik de luidsprekers wel vind maar wat is een goede subwoofer. Ik heb een hele sterke nodig waarmee je echt scheuren maakt, hehe. En wat denken jullie van infinity alpha40 voor voor speakers?
Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()