Als ik mijn systeem hibernate en de volgende keer weer opstart, dan is er aan de linkerkant van mijn beeld een deel van het beeld weg. Het gaat om een vertikale streep van ongeveer 3 a 4 mm die aan de linkerkant mist.
Ik heb het probleem proberen op te lossen door andere drivers te installeren. Ook heb ik de laatste updates van XP.
Als ik een print screen van het beeld plak in paint ofzo, dan heb ik wel gewoon het volledige beeld, dus het zou ook zo op mijn monitor moeten verschijnen.
Als ik bij de beeldschermeigenschappen de instellingen van resolutie verander dan lost dat het probleem in de huidige windowssessie op, maar in de volgende sessie is de streep gewoon weer zwart.
Heeft iemand ervaring en een oplossing voor dit probleem?
Mijn (relevante) systeemspecs:
- Asus P4PE
- Leadtek geforce Ti4200 64 MB
- Iiyama MF8617E
als er meer sysinfo nodig is post ik het wel
Ik heb het probleem proberen op te lossen door andere drivers te installeren. Ook heb ik de laatste updates van XP.
Als ik een print screen van het beeld plak in paint ofzo, dan heb ik wel gewoon het volledige beeld, dus het zou ook zo op mijn monitor moeten verschijnen.
Als ik bij de beeldschermeigenschappen de instellingen van resolutie verander dan lost dat het probleem in de huidige windowssessie op, maar in de volgende sessie is de streep gewoon weer zwart.
Heeft iemand ervaring en een oplossing voor dit probleem?
Mijn (relevante) systeemspecs:
- Asus P4PE
- Leadtek geforce Ti4200 64 MB
- Iiyama MF8617E
als er meer sysinfo nodig is post ik het wel