Nieuwe videokaart, wat kan ik het beste doen?

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• Nieroth
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-08-2021
ik wil binnenkort een nieuwe videokaart gaan halen, alleen weet ik niet echt goed wat ik het beste kan halen. Zelf zit ik te denken aan een radeon 9500 128mb versie om die om te gooien naar een 9700 (eventueel pro). Maar aangezien je daarmee ook van die irritante schaakbord gebeuren kan krijgen is dat ook niet echt fijn dus. Iemand enige suggesties voor dit systeem?

Moederbord: MSI-6340
Processor: AMD Duron 1300 @ 1414
Geheugen: 512 MB SDRam
HD: WD 80gb 7200rpm 8 MB cache
Besturingssysteem: Win XP Prof SP 1

Heb nu nog geforce 2 pro 64mb DDR en dat ben ik wel beetje zat ;)

alvast bedankt :)

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:48

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Wellicht is het handig om eerst dit forum eens door te spitten, en de FAQ te lezen FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (18/11/02).
Ja ik weet dat het een rot antwoord is, maar in het forum staat gigantisch veel info over videokaarten. Wij kunnen niet voor je beslissen. Maar als je wat zoekt zal je snel ontdekken welke kaarten populair zijn en welke niet. Dat kan een goede indicatie zijn voor je keuze.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Nieroth
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-08-2021
ja heb al wel veel benchmarks enzo gekeken maar ik dacht.. laat ik het is aan de 31337 group hier vragen ;)

Verwijderd

Nieroth schreef op 13 February 2003 @ 19:45:
ja heb al wel veel benchmarks enzo gekeken maar ik dacht.. laat ik het is aan de 31337 group hier vragen ;)

Het is toch echt de bedoeling dat je zelf die beslissing maakt, wij kunnen jou wel gaan vertellen wat je moet kopen maar dat kun je toch zelf het beste. :)

Dit topic is gesloten.