Toon posts:

Wat is (with MCP2-T option)?

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey ik zit net op een site te kijken voor mijn toekomstigebordje MSI K7N.

Er zijn een aantal begrippen op de site die ik niet begrijp. (ook met google en andere topics ben ik niets wijzer geworden)

Het eerste begrip is (with MCP2-T option) staat op de site aangegeven met rode letters

En het tweede nou ik hier toch bezig ben, wat is I-Speeder?

http://www.msi-computer.n.../K7N2%20MS-6570/main.html

Kunnen jullie mij dit uitleggen?

Alvast bedankt !! :)

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:45
MCP2-T zegt iets over de chipset, hier zijn namelijk verschillende versie van met elke weer meer funkties. Wil je dus de funkties zoals Firewire en dual ethernet dan moet je dus het duurdere type nemen met de MCP2-T chip erop.

I-Speeder is geloof ik een soort download accellerator maar dan voor IE.

Helaas kon ik niet echt zo snel goede info vinden over de nForce2 chipsets, maar ik zal nog ff verder kijken.

[ Voor 18% gewijzigd door XoReP op 13-02-2003 21:16 ]

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
De MCP is de 'south-bridge' van de nForce chipset, de Media & Communications Processor. De -T versie is degene met wat meer functionaliteit zoals Master Tweaker hierboven al zegt. De '2' staat voor de 2 in nForce2.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
OK ik heb inderdaag twee versie's in de winkel gezien 1 van 119Euro en 1 van 149Euro
de standaard versie zal toch wel USB2.0 hebben? en ik neem aan dat die van 149Euro firewire heeft. Maar bedankt voor de Info.

• SebaZ
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-07-2022

SebaZ

High Tech!

Ja..USB 2.0 en Firewire zit erop :)

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:43
Is mis toch nog iets...
de -T versie heeft nl ook nog een hardware matige decoder voor Dolby Digital 5.1 / AC3 :)

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• KabalA!
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:49

KabalA!

[ No-Life ]

De MCP2-T is de southbridge met Dolby 5.1 surround en met onboard dual netwerk kaart (hoewel dit niet door alle fabrikanten wordt ondersteund en je zal er dan maar één hebben), verder heeft deze southbridge USB 2.0 en FireWire :p ...

Wat I-Speed is.... geen flauw idee 8)7

Verder suc-6 met je (toekomstige) nieuwe aankoop.

Als het niet kapot gaat, gaat het niet hard genoeg

Pagina: 1