Hoi ben sinds een week trotse bezitter van redeon 9500 maar eentje met schaakbordjes dus las hier toen dat als je de ring verwijdert en as 3 toevoegt beter kon overclokken natuurlijk meteen aan de slag gegaan maar nu heb ik met mn mes twee weerstanden naast de core eraf gestoken geprobeert ze erweer opte lijmen maar was te moeilijk nu ben ik er 1 kwijt ik heb wel een kaartje waar soortgelijke opzitten kan ik die gebruiken?
als het je is gelukt om 2 weerstanden ervanaf te rammen, dan heb je zeer grote kans dat al zou je de fijngevoeligheid kunnen opbrengen om dit zeer nauwkeurige soldeerwerk te kunnen volbrengen, je nogsteeds met een defecte kaart zit, aangezien die pcb enkele erg dunne lagen heeft....
die zijn niet ram-bestendig en die weerstanden zitten standaard erg goed vast...
die zijn niet ram-bestendig en die weerstanden zitten standaard erg goed vast...
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Hoeft dus niet vermeld te worden dat het dus niet zo slim was...
Maar het is vast net zo dat je soort gelijke erop kan zetten, het moeten vast precies dezelfde zijn. En hoe weet je trouwens dat het weerstanden zijn en geen condensatoren of iets anders??
Maar het is vast net zo dat je soort gelijke erop kan zetten, het moeten vast precies dezelfde zijn. En hoe weet je trouwens dat het weerstanden zijn en geen condensatoren of iets anders??
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
ik probeerde aan te geven dat het misschien tevergeefs was, maar ik denk dat het inderdaad belangrijk is om eerst vast te stellen of het een weerstand betreft.
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Verwijderd
karstkok, offtopic, hoe ben je ooit op die nickname gekomen?
tja, probleem is simpelweg dat het erg lastig is om ergens te stoppen, zodra je gaat benchmarken wil je alleen maar meer, en waarom ook niet als het kan. Videokaart kan je het beste zoveelmogenlijk met rust laten, ze gaan iets te snel sloop om grote dingen mee te doen. Processors zijn wat dat betreft een stuk duurzamer (naja van intel dan haha, insert flame here)
hopenlijk krijg je je kaart weer werkend! Ik heb er zelf DRIE gesloopt door kleine foutjes zoals deze. En dat waren allemaal kaarten die toen best wat waard waren. Gewoon ergens een grens trekken. ga lekker een spel spelen en clock wat over, ga geen gare dingen doen tenzij je geld over hebt: dat heb je niet want anders had je wel de snelle versie gekocht hehe
tja, probleem is simpelweg dat het erg lastig is om ergens te stoppen, zodra je gaat benchmarken wil je alleen maar meer, en waarom ook niet als het kan. Videokaart kan je het beste zoveelmogenlijk met rust laten, ze gaan iets te snel sloop om grote dingen mee te doen. Processors zijn wat dat betreft een stuk duurzamer (naja van intel dan haha, insert flame here)
hopenlijk krijg je je kaart weer werkend! Ik heb er zelf DRIE gesloopt door kleine foutjes zoals deze. En dat waren allemaal kaarten die toen best wat waard waren. Gewoon ergens een grens trekken. ga lekker een spel spelen en clock wat over, ga geen gare dingen doen tenzij je geld over hebt: dat heb je niet want anders had je wel de snelle versie gekocht hehe
Tja ik ben nie zo slim zoals jullie waarschijnlijk al vastgesteld hebben.kan wel ff een fototje sturen maar hoe doek dat?
De foto moet je uploaden en dan de link even tussen
zetten
als dat niet lukt kan je mij de foto's ook wel even mailen..
en we hebben hier de
knop om 2 berichten achter elkaar te voorkomen
code:
1
| [img] url [/img] |
zetten
als dat niet lukt kan je mij de foto's ook wel even mailen..
en we hebben hier de
[ Voor 58% gewijzigd door HielkeJ op 13-02-2003 19:47 ]
Nou hier de pic met mijn fijne mod. hij doet het trouwens nogwel maar met een paar mooie lijnen doorhet beeld
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2003 20:07 ]
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Als ik me niet vergis was die weerstandje eentje van 6,8KOhm, het stond dacht ik op xbitlabs
Die dingen zijn idd erg klein, maar zoiets is het me wel eens gelukt ([rml][ EL]'Onbekend iets' afgebroken[/rml])
Die dingen zijn idd erg klein, maar zoiets is het me wel eens gelukt ([rml][ EL]'Onbekend iets' afgebroken[/rml])
ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
Verwijderd
hei! da's we een 13F chip, da's toch de goeie die ook in de normale 9700pro zit (ipv de 13A die minder is)?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()