Toon posts:

[win2k] Windows Installer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik word echt helemaal kierewiet van "Windows Installer".

Dat ding springt sinds ik vandaag Win2k opnieuw geinstalleerd heb om de haverklap op mijn scherm. Maar in plaats van dat er nu daadwerkelijk iets geinstalleerd wordt, verdwijnt ie enkele tellen later weer om vervolgens weer opnieuw te voorschijn te komen. (Tijdens het tikken van dit berichtje heb ik hem al 4x moeten wegklikken, behoorlijk irritant dus)

Nu kan ik me herinneren dat ik eerder last van gehad heb, maar ik weet niet meer wat ik er toen aan gedaan heb. En in het kader van gemakzuchtigheid vraag ik het hier maar even. Waarschijnlijk weet een van jullie zo te vertellen wat ik eraan kan doen. (Windowsupdate heeft het euvel nog niet verholpen)

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 13 februari 2003 @ 19:16:
En in het kader van gemakzuchtigheid vraag ik het hier maar even.
FAQ Forumgedrag - Pre Got.
Heb je zelf al een beetje gezocht?
Omega Search
Microsoft Support
Google

Zoja, welke zoektermen heb je al geprobeerd, hoeven wij dat niet meer te doen ;).

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inmiddels al heel wat afgezocht en kan nog geen passende oplossing vinden. In het register dingen aanpassen onder office werkt ook niet (een veel aangedragen oplossing)

Ik snap er echt helemaal niks meer van. Waarom flipt dat ding steeds te voorschijn en waarom doet ie dan niet gewoon even wat hij wil doen? Nu is het echt zwaar irritant.

Verwijderd

Topicstarter
Heb nu een service msiexec.exe uitgeschakeld en dit lijkt te werken... Nog even afwachten voor ik echt kan juichen....

Kan dit nog nare gevolgen hebben om deze service uit te schakelen?

Verwijderd

Topicstarter
Niet dus... Dat ding blijft te voorschijn komen als ik een of ander programma start...

Is er niemand die dit herkent?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wat ik wel herken is 3x dezelfde naam in deze thread. Volgende keer kun je Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif gebruiken om een bericht aan je vorige bericht toe te voegen. Kicken (een reactie plaatsen binnen 24 uur na je vorige reply) wordt hier niet gewaardeerd.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:30
Probeer eens te bedenken welk programma je recentelijk als .msi bestand hebt geïnstalleerd, waarschijnlijk is dat gewoon een msi pakket wat niet goed is geweest en dingen maar half in het register zet bijvoorbeeld, waardoor elke keer bij iets aanspreken geprobeerd wordt om het af te maken wat dan wéér niet lukt, enz... vicieuze cirkel dus.
Pagina: 1