Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
face is de beste
sfeer, spannend, snel, mogelijk tot campen maar wel op eigen risico, gelijke kansen
sfeer, spannend, snel, mogelijk tot campen maar wel op eigen risico, gelijke kansen
And now the most interresting part of deze grot
Yup, facing Worlds is kewl. Veel sniper ammo, dus je kunt er zelfs mee aanvallen
I want to live forever, so far.. so good.
niven is ook gaaf, wel met veel spelers
And now the most interresting part of deze grot
Face vind ik minder, ik vind lava heel cool, maar ik heb ooit een map gespeelt die was echt cool ben de naam vergeten maar er is vast wel iemand die hem kent, het is een vrij grote map, in het midden zit er een vrij grote brug, met daarvoor en erachter snipertowers, echt ik zou het cool vinden als iemand de naam kan geven van deze map
Verwijderd
Coret, Coret en nog eens Coret. Juiste omvang (niet te snel zoals bij The Gauntlet, niet te saai zoals bij Lavagiant), symmetrisch (geen voor- of nadelen voor een van de partijen), geen grote open stukken (verrassingselement aanwezig, geen zielig gesnipe), wapens makkelijk verkrijgbaar. Kortom, een lekkere map die eigenlijk nooit gaat vervelen.
Facing Worlds!! (Inoxx rulez
)
En The Last Command, November
, & LavaGiant zijn ook wel lekker.
Voor de frags moet je Siderun eens proberen. Staat volgens mij bij NaliCity. Klein maar fijn zeg ik altijd
.
Er zijn er zoveel...en das mooi ook anders zou een lan-partytje zo kort zijn
En The Last Command, November
Voor de frags moet je Siderun eens proberen. Staat volgens mij bij NaliCity. Klein maar fijn zeg ik altijd
Er zijn er zoveel...en das mooi ook anders zou een lan-partytje zo kort zijn
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Verwijderd
ehehehe
Inoxx rules kan ik et nou niet mee eens zijn.
Inoxx vind ik de meest waardeloze mapbouwer van UT.
Al z'n maps op Phobos na zijn hopeloos fout.
En die Inoxx pack was helemaal een lachertje.
Face is ook al een vrij slechte map
Achterlijke weaponplacement, als je het zo noemen kan.
je hebt een
- Rocket
- ASMD
- Redeemer
- Ripper (???????????????????????)
- en heeeeeel veeeeeeeel sniperrifles
Die sniper is voor te stellen, maar ik mis de flak en de mini, en die ripper is niet op z'n plaats in zo'n enorm open map (flak misschien ook niet)
Mini zou zeer op z'n plaats zijn als je achter een fc aanzit, die andere wapens zijn te traag, alleen een primairy ASMD zou werken als je achter em aanzit.
Verder zitten er teveel fouten in
Rocketliften en redeemerliften vind ik gewoon een fout in de Map net als tubecappen in Command, das gewoon een fout in de map.
Coret en Dreary zijn goede levels, die zijn nog et meest symmetrisch, hoewel ook niet helemaal.
Beste manier om te spelen is gewoon 1 map 2x en dan kleur wisselen.
Maareh qua beste Map/Leukste Map
dat vind ik November, daar heb ik gewoon altijd lol in als ik die speel.
Inoxx rules kan ik et nou niet mee eens zijn.
Inoxx vind ik de meest waardeloze mapbouwer van UT.
Al z'n maps op Phobos na zijn hopeloos fout.
En die Inoxx pack was helemaal een lachertje.
Face is ook al een vrij slechte map
Achterlijke weaponplacement, als je het zo noemen kan.
je hebt een
- Rocket
- ASMD
- Redeemer
- Ripper (???????????????????????)
- en heeeeeel veeeeeeeel sniperrifles
Die sniper is voor te stellen, maar ik mis de flak en de mini, en die ripper is niet op z'n plaats in zo'n enorm open map (flak misschien ook niet)
Mini zou zeer op z'n plaats zijn als je achter een fc aanzit, die andere wapens zijn te traag, alleen een primairy ASMD zou werken als je achter em aanzit.
Verder zitten er teveel fouten in
Rocketliften en redeemerliften vind ik gewoon een fout in de Map net als tubecappen in Command, das gewoon een fout in de map.
Coret en Dreary zijn goede levels, die zijn nog et meest symmetrisch, hoewel ook niet helemaal.
Beste manier om te spelen is gewoon 1 map 2x en dan kleur wisselen.
Maareh qua beste Map/Leukste Map
dat vind ik November, daar heb ik gewoon altijd lol in als ik die speel.
Verwijderd
LavaGiant, November en Orbital zijn mijn fav. maps.
Verder zijn veel maps gewoon slecht gemaakt zoals Scimitar al aangeeft. En maps als Coret en Dreary zijn mij iets te spammy.
Verder zijn veel maps gewoon slecht gemaakt zoals Scimitar al aangeeft. En maps als Coret en Dreary zijn mij iets te spammy.
CTF-DiamondSword
CTF-McSwartzly
CTF-TwinValley
CTF-Conquest
CTF-Chasm
CTF-McSwartzly
CTF-TwinValley
CTF-Conquest
CTF-Chasm
Willen zij die bezwaar hebben tegen deze post nu spreken of voor altijd zwijgen. Specs
CTF-Face of CTF-Lavagiant... is moeilijk.
Hydro16 uit het bonuspack vind ik ook wel cool.
Hydro16 uit het bonuspack vind ik ook wel cool.
Yeah well, that's just, ya know, like, your opinion, man.
Pagina: 1