Over hosting vragen

Pagina: 1
Acties:

• SuB-Gold
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Topicstarter
Ik heb al op www.webselect.nl gekeken, en op www.internetten.nl, zelfs op www.webhosters.nl een forum topic geopend (die er nog altijd niet bij staat), maar ik wil graag eens weten wie wat vindt van www.d-creations.nl of www.comsite.nl, want ik twijfel tussen die twee. Mag ik dit bij wijze van uitzondering plaatsen?

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Je zou hierover beter een modje kunnen mailen ;)
of op een andere wijze contact opnemen met een mod :)

[ Voor 37% gewijzigd door Erkens op 13-02-2003 18:52 ]

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-09 15:16

Blauw

De Schreeuw

Ja ik twijfel eigenlijk ook tussen die twee, al langere tijd overigens :)

• ripexx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-10 22:01

ripexx

bibs

A. je kunt beter een modje mailen of mailen naar gathering (at) tweakers.net

B. Verder zou een uitgebreidere onderbouwing geen kwaad kunnen, waarom twijfel je en wat zijn voor jouw van belangrijke punten, een topic met zo iets van welke is beter zal niet echt gewaardeerd worden :)

buit is binnen sukkel

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:06
Zoiets zou in principe best in I&T kunnen, maar je kunt het beste even Cutebritney mailen of icq'en.

Om maar meteen antwoord te geven op je hosting vraag, d-creations is de enige met dataverkeer limieten. De andere heeft onbeperkt dataverkeer, wat niet kan. Als je dus persé één van die 2 wilt, zou ik gaan voor d-creations ;)

• SuB-Gold

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Topicstarter
RobbertC schreef op 13 February 2003 @ 19:18:
Zoiets zou in principe best in I&T kunnen, maar je kunt het beste even Cutebritney mailen of icq.

Om maar meteen antwoord te geven op je hosting vraag, d-creations is de enige met dataverkeer limieten. De andere heeft onbeperkt dataverkeer, wat niet kan. Als je dus persé één van die 2 wilt, zou ik gaan voor d-creations ;)
Ik zal strax even mailen, kan nu niet mailen...
Tja... het geld speelt ook een beetje een rol, aangezien ik maar studentje ben :D

• Leon T
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Leon T

Ni!

Ik heb trouwens ook een domein bij d-hosting, geen probs mee, lekker snel enzow. Maargoed dat is wel offtopic :p
(lteheux @ hetemeel.com)

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Waarom zou dit topic bij uitzondering wel mogen dan? Jouw vraag is volgens mij hetzelfde als alle andere 'welke hosters' vragen

• SuB-Gold

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Topicstarter
Bigs schreef op 13 February 2003 @ 20:13:
Waarom zou dit topic bij uitzondering wel mogen dan? Jouw vraag is volgens mij hetzelfde als alle andere 'welke hosters' vragen
Ik dacht, ik vraag het eens netjes, misschien... NEE heb je, JA kun je krijgen denk ik altijd, zodoende... Enne inderdaad het verschilt niet met anderen, behalve dat ik me afgelopen 2 weken te pleuris heb gezocht naar vergelijkingen tussen de 2 hosters...

• SuB-Gold

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Topicstarter
Tweakertje schreef op 13 februari 2003 @ 20:10:
Ik heb trouwens ook een domein bij d-hosting, geen probs mee, lekker snel enzow. Maargoed dat is wel offtopic :p
(lteheux @ hetemeel.com)
Niet echt offtopic, weer iemand die tevreden is over D-Creations :D

Verwijderd

ach, d-creations is k*t :r

ooit eens gemaild, nooit reply gehad ;(

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Tweakertje schreef op 13 February 2003 @ 20:10:
(lteheux @ hetemeel.com)
Verwijderd schreef op 13 February 2003 @ 20:34:
ach, d-creations is k*t :r

ooit eens gemaild, nooit reply gehad ;(
Lieve Adjes is niet bedoeld voor het inhoudelijk behandelijk van een topic, maar alleen maar over het beleid ;). Anders zou het topic sowieso zonder toestemming kunnen worden geopend, en dat lijkt mij niet de bedoeling :).

• Glimi
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
LA is voor forum zaken, niet om het topic alvast inhoudelijk te gaan bespreken (en al helemaal niet voor rants en trolls!)
Bedenk wel dat je nog _geen_ toestemming hebt voor het topic, dus vorm dit topic er ook niet naar om :)

Verwijderd

Hey Compubiter,
wat betekend die groene + achter jouw naam??

• ArthurMorgan
  • Niet online
Hij is een regular:

Regulars
Regulars zijn gewone bezoekers die al een tijdje op het forum rondlopen. Zij proberen op gemoedelijke wijze mensen te wijzen op de Do's en Don'ts van GoT als mensen hier moeite mee blijken te hebben.
Zij zijn herkenbaar aan een groen kruisje.
(c) uit de faq

[ Voor 4% gewijzigd door ArthurMorgan op 13-02-2003 20:44 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• SuB-Gold

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Topicstarter
Glimi schreef op 13 February 2003 @ 20:40:
LA is voor forum zaken, niet om het topic alvast inhoudelijk te gaan bespreken (en al helemaal niet voor rants en trolls!)
Bedenk wel dat je nog _geen_ toestemming hebt voor het topic, dus vorm dit topic er ook niet naar om :)
Was ook niet mijn bedoeling om het topic om te vormen, maar er kwamen zoveel reacties op... :/

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik zie nergens dat het niet mag hoor. :)
Er staat ook nergens dat een "welke hoster" topic verboden is.

Alleen zoals er in de Internet & Telefonie Hosting FaQ vermeld staat:
Graag de "simpele" hostingvragen in Internet & Telefonie plaatsen.

:? Waarom?

Professional Networking & Servers is niet echt een hosting forum meer, dat vragen over het algemeen toch nog daar gesteld worden komt meer omdat het eerst Hosting & Webserver Soft/Hardware heette.

:?Wat zijn "simpele" vragen?

"F2S geen gratis hosting meer", "aanhoudende kwaliteitsproblemen met [hostingprovider", "voldoet [pakket] voor [site die erop moet komen]", etc.

Uiteraard wordt er (zoals altijd) wel van je verwacht dat je zelf al een hoop uitzoekt en moeite doet om zelfstandig je antwoord te vinden.

Vragen over de installatie van een webserver (of het nou je eigen server is, of de installatie van de server van je hostingprovider) passen natuurlijk nog altijd prima in Professional Networking & Servers.
Dus als jij gewoon een goede topicstart maakt, lijkt er mij niks aan de hand, er staat ook in de faq dat je het beste "daar en daar kan kijken", maar dat wil niet zeggen dat het gelijk verboden is. Een vraag welke gsm mag ook gewoon, mits je toch wel zelf wat uitzoek werk heb gedaan.

correct me if im wrong

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:27
Bij Webhosters.nl is erg veel te vinden over d-creations. Comsite niet; alleen 1 reply met dat ze duur zijn. (Niet dat dat iets uitmaakt, maar toch ;))

Tja, daar zou je een topic over kunnen openen. Maar dan vraag ik me af: Is dat wel nodig? Waarom gefixeerd zijn op die Comsite, en niet kijken naar een wat bekendere club welke wel reacties heeft :?

• ArthurMorgan
  • Niet online
ik kan wel wat vertellen over comsite, als je een topic daar mag openen van Cutebritney wil ik daar wel reageren :)

edit:
per mail afgehandeld :)

[ Voor 16% gewijzigd door ArthurMorgan op 13-02-2003 21:57 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Pagina: 1