Ik heb op mijn A7V8X problemen met mijn ps2 port, die werkt ene keer wel andere keer niet. Geen probleem, zo dacht ik. Ik neem gewoon een usb keybord, wou toch een andere. Maar helaas dit is niet de oplossing. Het USB toetsenbord werkt wel. Maar alleen wanneer een PS/2 keybord succesvol is aangesloten. M.a.w. lost het zo het probleem dus niet op omdat hij niet werkt als er geen PS/2 keybord in zit.
Vind het enigszins wazig dat het usb keybord prima werkt wanneer een PS/2 is aangesloten. Ik kan in de BIOS geen opties vinden die de oplossing lijken te zijn. Tevens heb ik laatste BIOS update gedaan, maakte ook geen verschil.
Ik heb gezocht op google maar niks over dit probleem kunnen vinden, iemand wellicht ervaring hiermee ?
Vind het enigszins wazig dat het usb keybord prima werkt wanneer een PS/2 is aangesloten. Ik kan in de BIOS geen opties vinden die de oplossing lijken te zijn. Tevens heb ik laatste BIOS update gedaan, maakte ook geen verschil.
Ik heb gezocht op google maar niks over dit probleem kunnen vinden, iemand wellicht ervaring hiermee ?