Toon posts:

"Leitgummi" voor XP unlock. onzin? of werkt het?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht wat handigs te hebben gevonden voor het unlocken van m'n XP 1600+ palomino. http://www.tweakpc.de/tweaking/leitgummi/leitgummi_2.htm

Deze heb ik dus besteld...en ook nog ontvangen. Ik wilde deze dus vandaag aanbrengen op m'n proc, maar naar verschillende pogingen is het me niet gelukt m'n proc unlocked te krijgen. Mijn vraag is: heeft iemand dit al eens geprobeerd? zo ja, succesvol?

mijn mobo is een ECS K7S6A misschien zit hier een probleem? Ik kan de multiplier instellen via jumpertjes.

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

das een standaard connectortje dat 'elk' apparaat met een lcd schermpje heeft, gewoon ff de picachupoketamagoshi van je zusje grillen :)

niet doen overigens :)

[ Voor 29% gewijzigd door Arjan op 13-02-2003 18:25 ]

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Verwijderd

Een aantal maanden terug was hier grote ophef over, veel mensen gingen het proberen, bijna niemand lukte het. Ik vond de theorie erachter wel goed, maar het lukte gewoon niet. Als het jou ook niet lukt weet ik het niet hoor. Hopelijk post er zo iem die het wel is gelukt.

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

mij is het een keer gelukt... na de 3e keer rebooten was het al weer foetsie.. ik doe het lekker voortaan zo:

zie plaatjes: AMD XP Overclockresultaten

4015Wp west (Dordrecht)

Verwijderd

Topicstarter
ach ja....dan de fsb maar opkrikken...

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-01 10:55
Verwijderd schreef op 14 februari 2003 @ 09:44:
ach ja....dan de fsb maar opkrikken...
dat moet je natuurlijk eerst doen :) maar gewoon zilverpasta? Dat werkt prima, heb ik bij vorige processor ook gebruikt. Kost 2 euro ofzo bij een goede electroboer.

Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)

• Smollys
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-12-2024
Heb het zelf een paar keer sucsesvol uitgevoerd met een nokia rubbertje hoor ,maar zoals hierboven al gemeld is het niet echt een betrouwbare oplossing als je veel koelers en al uitprobeerd.
Dat rubberje dat op die site aangeboden wordt ziet er anders wel veel beter materiaal uit dan zo een zelf uitgeknipt nokia rubbertje ,Ikzef zou er presies nog wel eens terug mee willen proberen hoor .
Pagina: 1