Welke GeForce 2 GTS is een goede?

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Topicstarter
Ik koop binnenkort mijn nieuwe pc en ben toe aan de aankoop van de videokaart maar weet niet welke ik het beste kan nemen van de GeForce 2 series.
De volgende versies ken ik:

Creative GeForce 2 GTS
Asus V7700 GeForce 2 GTS
Hercules 3D Prophet 2 GTS

en nog wel meer denk ik. Dus weet iemand welke ik het beste kan nemen? Ik zit zelf te denken aan die Asus.

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• Cheese_man
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11-2025

Cheese_man

Waarom kiezen?

Ik heb die Asus draaien met de Nvidia drivers versie 6.47. Draait geweldig!!

Met de coolbits.reg overgeklokt...gaan met dat ding!!!

reserveringshouder Tesla Model 3

Verwijderd

Huh? In je ondertext staat al een ASUS GeForce 2 gts ???

btw ik heb ook een ASUS omdat die het meest leverbaar zijn op dit moment :)
die 3DProphets zijn wel iets sneller, maar veel slechter/minder leverbaar.... daarom heb ik ook een deluxe :)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 13:46
Ik heb een Creative GeForce 2 GTS, op mijn BX plank ging ie mis, maar op mijn nieuwe speeltje gaat ie als een speer!! En niet eens duur ook nog (tis hoe je het bekijkt :))

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Heb hem ook van ASUS!! Werkt perfect
Alleen bij mij gaat het installeren van de software niet helemaal juist. Moet het via het boekje doen.
Das nieuw voor mij boekjes lezen

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Topicstarter
Ja ok het stond al in me context, maar heb nu net pas de 1e 3 onderdelen binnen ;)
Ik was wat te enthousiast om me pc te laten zien (omdat meer mensen zo zijn pc laten showen) :)
Ik denk dat ik die Asus ook maar gewoon doe.

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

Het slaat nergens op dat de Prophet serie slechter verkrijgbaar is. Bij comptechworld binnen een dag binnen. Dus niet zeuren over slechte beschikbaarheid. En ja ze zijn sneller/beter te oc'en. :)

• Halo_Master
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-04 15:41

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Koop gewoon een Elsa Gladiac! echt een superkaart , ik heb er eentje en is stabiel op 230/390 zonder extra koeling op kaart of in kast en dan heb ik nog die met infineon hegeugen , als je die met hyundai geheugen neemt kan je over de 400 Mhz klokken.

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-08 10:31
En de Elsa Gladiac heeft garantie zelfs als je hem overklokt :)

WEBN & chill (@IBKR)

Verwijderd

ik heb een creative en hij is overgeklockt op 230/390 zonder extra koeling en heel erg stabiel, prima kaartje en niet duur.
Pagina: 1