Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Ik heb die Asus draaien met de Nvidia drivers versie 6.47. Draait geweldig!!
Met de coolbits.reg overgeklokt...gaan met dat ding!!!
Met de coolbits.reg overgeklokt...gaan met dat ding!!!
reserveringshouder Tesla Model 3
Verwijderd
Huh? In je ondertext staat al een ASUS GeForce 2 gts ???
btw ik heb ook een ASUS omdat die het meest leverbaar zijn op dit moment
die 3DProphets zijn wel iets sneller, maar veel slechter/minder leverbaar.... daarom heb ik ook een deluxe
btw ik heb ook een ASUS omdat die het meest leverbaar zijn op dit moment
die 3DProphets zijn wel iets sneller, maar veel slechter/minder leverbaar.... daarom heb ik ook een deluxe
Ik heb een Creative GeForce 2 GTS, op mijn BX plank ging ie mis, maar op mijn nieuwe speeltje gaat ie als een speer!! En niet eens duur ook nog (tis hoe je het bekijkt
)
Verwijderd
Heb hem ook van ASUS!! Werkt perfect
Alleen bij mij gaat het installeren van de software niet helemaal juist. Moet het via het boekje doen.
Das nieuw voor mij boekjes lezen
Alleen bij mij gaat het installeren van de software niet helemaal juist. Moet het via het boekje doen.
Das nieuw voor mij boekjes lezen
Ja ok het stond al in me context, maar heb nu net pas de 1e 3 onderdelen binnen 
Ik was wat te enthousiast om me pc te laten zien (omdat meer mensen zo zijn pc laten showen)
Ik denk dat ik die Asus ook maar gewoon doe.
Ik was wat te enthousiast om me pc te laten zien (omdat meer mensen zo zijn pc laten showen)
Ik denk dat ik die Asus ook maar gewoon doe.
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Verwijderd
Het slaat nergens op dat de Prophet serie slechter verkrijgbaar is. Bij comptechworld binnen een dag binnen. Dus niet zeuren over slechte beschikbaarheid. En ja ze zijn sneller/beter te oc'en.
Koop gewoon een Elsa Gladiac! echt een superkaart , ik heb er eentje en is stabiel op 230/390 zonder extra koeling op kaart of in kast en dan heb ik nog die met infineon hegeugen , als je die met hyundai geheugen neemt kan je over de 400 Mhz klokken.
Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)
En de Elsa Gladiac heeft garantie zelfs als je hem overklokt
WEBN & chill (@IBKR)
Verwijderd
ik heb een creative en hij is overgeklockt op 230/390 zonder extra koeling en heel erg stabiel, prima kaartje en niet duur.
Pagina: 1