Toon posts:

GF4TI4200 Video-out, geen avi op tv

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Video-out werkt wel, kan bureaublad op m'n TV zetten en spellen geeft hij ook weer op TV maar enkel videobestanden komen niet op m'n tv.
Als ik een avi of mpeg afspeel met mediaplayer zie ik op m'n scherm wel het beeld en op m'n TV zie ik een exacte kloon met dat verschil dat er geen video is in de mediaplayer (zelfde geldt trouwens voor alle andere players), gewoon zwart beeld.
Drivers zijn 41.07 en ik gebruik Nview voor m'n Video-out. Graka is met tv verbonden via gewone composite kabel (eigenlijk via scart-blokje met composite en audio-ingang en een input-output-schakelaar die nodig is om Video-In op dezelfde kaart te gebruiken).
Heb al alle soorten combinaties van resolutie en aantal kleuren geprobeerd, faq al eens grondig uitgespit, .....
Vriend van me met een ATI Radeon 9000 heeft trouwens zelfde probleem.

PC-Specs vr de volledigheid: AMD 1800+, MSI GF4Ti4200 Vivo, 512 DDRAM, MSI KT3 Ultra2 mobo en Philips 107T 17" scherm met 75hz frequentie op 1280*1024

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dit is een bekend probleem. Gebruik de search ajb even, zijn namelijk al diverse topics over. Het ligt waarschijnlijk aan de overlay installingen :)

Dit topic is gesloten.