Flushen via internet naar mijn PC

Pagina: 1
Acties:

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Topicstarter
Mede Boeren,

Hoe krijg ik het voor elkaar om andere PC's die af en toe op internet zitten voor mij te laten grazen (koetje neerzetten is het probleem niet :) )en hun buff-out naar mijn proxy te sturen zonder dat ik dag in-dag uit een verbinding open heb staan.
Mijn KaasHema shit gaat binnenkort via de PTT terug naar die kl@teh@mmels, dus alleen een 56k6 modempje staat 's avonds ff aan.

Zou het via een scriptje kunnen dat checked of er een verbinding is en zoja, dan meteen e-mailed naar mij zonder dat dit mailtje in de out-box te zien is??

Dit lijkt me een leuke hersenkraker voor de intelligente boeren onder ons ;)

Hmmm...en dit alles voor de MF6 van de DPC??
JA NATUURLIJK!!!

DPC RULEZZzzz (of course)

specs | 3360wP met SE3000

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Topicstarter
Nou nou kerels!

Het kan toch niet zo zijn dat ik, temidde van al die knappe Twekaer koppen ;) , zo'n moeilijke vraag heb gesteld dat niemand nog heeft geantwoord?

Please help me out here, ok? :)

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:15
IK denk dat dat niet gaat lukken, omdat als je niet bereikbaar bent, hij naar de gewone proxy flusht. De mogelijkheden die ik wel zie is inderdaad via een scriptje (weet ik niets van, dus ik kan je niet helpen) en er zit geloof ik een mailfunctie op de client, alhoewel ik niet weet hoeveel koeien je hebt staan, maar dan heb je de buff-out's tenminste thuis.

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Topicstarter
Wat natuurlijk wel kan (hoewel ik dat nog niet zeker weet) is de client zo configureren dat ie om een bepaalde tijd 's avonds gaat flushen naar mijn proxy en dat ik gedurende die tijd gewoon bereikbaar ben via internet. Via AT commando misschien?
Blijft echter toch lastig want ik kan niet van tevoren zeggen wanneer die client contact opzoekt met het internet.

Moet alleen ff uitzoeken of ik een keihard IP adres kan 'pakken' ipv DHCP te gebruiken.

Zou dat dan wel werken?