'k geraak er niet echt uit, en 'k kan ook niet echt de gewenste info vinden op het internet.
Het probleem is eigenlijk dat ik niet goed weet hoe ik hierachter moet zoeken.
Nuja, hier is m'n "probleem".
Graag zou ik 1 pagina aanmaken, met hierin enkele links die aangeklikt kunnen worden.
Nu heb ik al wat zitten spelen met de optie <a href=?action=link1>link1</a>
Dit werkt behoorlijk goed, en laat dus ook enkel de gewenste informatie van deze link zien adh van if (action == "link1") ...
Maarnu, hoe kan ik meerdere opties realiseren. Ik weet dat dit moet met het & symbooltje, maar hoe kan ik dan dieper in de hierarchie gaan?
Bijvoorbeeld:
Ik wil het 1ste pakket registreren.
<a href=?action=pakket1>pakket1</a>
als ik dan hierop klik, krijg ik meer info over het pakket. Hier staat ook een linkje "registreer".
<a href=?action=pakket1®code=1>registreer</a>
Hoe kan ik dan verder gaan...
pffff, het gaat me echt niet om het uit te leggen, heeft er iemand misschien een voorbeeldcode, zodat ik hierop kan verdergaan..
Het principe is dus om met maar 1pagina, een hoop pagina's te doorlopen..
Het probleem is eigenlijk dat ik niet goed weet hoe ik hierachter moet zoeken.
Nuja, hier is m'n "probleem".
Graag zou ik 1 pagina aanmaken, met hierin enkele links die aangeklikt kunnen worden.
Nu heb ik al wat zitten spelen met de optie <a href=?action=link1>link1</a>
Dit werkt behoorlijk goed, en laat dus ook enkel de gewenste informatie van deze link zien adh van if (action == "link1") ...
Maarnu, hoe kan ik meerdere opties realiseren. Ik weet dat dit moet met het & symbooltje, maar hoe kan ik dan dieper in de hierarchie gaan?
Bijvoorbeeld:
Ik wil het 1ste pakket registreren.
<a href=?action=pakket1>pakket1</a>
als ik dan hierop klik, krijg ik meer info over het pakket. Hier staat ook een linkje "registreer".
<a href=?action=pakket1®code=1>registreer</a>
Hoe kan ik dan verder gaan...
pffff, het gaat me echt niet om het uit te leggen, heeft er iemand misschien een voorbeeldcode, zodat ik hierop kan verdergaan..
Het principe is dus om met maar 1pagina, een hoop pagina's te doorlopen..