Ik ben bezig mijn site helemaal over te maken. De layout heb ik al af. Aleen nou had ik voor het updaten een systeem bedacht die werkt als een soort forum. Ik heb bijvoorbeeld cheats. Die zet ik onder de groep gamecube cheats. Als topic titel de naam van het spel en dan als onder werp de cheats. En bij nieuws en allerlei andere dingen wil ik precies hetzelfde. En dan wil ik het op zo`n manier erbij doen dat ik bij bepaalde stukken reageren kan blokeren en dat ik anderen moderator kan maken die dan weer iets kan plaatsen. Maar hoe kan ik zo iets maken? Of is er een veel makkelijkere manier om te maken wat ik wil.
fijne titel 
Dit heeft overigens niets met programming en/of webscripting te maken, maar meer met webdesign, dus in W&G staat ie beter. Oh, en als je daar een nieuw topic opent, bedenk dan een titel die de lading dekt ipv zo'n vage omschrijving waarvan niemand van te voren kan weten waarover het nou gaat geen idee wat je nou eigenlijk bedoelt
Dit heeft overigens niets met programming en/of webscripting te maken, maar meer met webdesign, dus in W&G staat ie beter. Oh, en als je daar een nieuw topic opent, bedenk dan een titel die de lading dekt ipv zo'n vage omschrijving waarvan niemand van te voren kan weten waarover het nou gaat geen idee wat je nou eigenlijk bedoelt
[ Voor 100% gewijzigd door .oisyn op 13-02-2003 17:05 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Je wilt in principe dus gewoon een CMS hebben?
(En nog een verzoekje.. De enter-toets hebben ze niet voor neits uitgevonden..
Dat maakt het lezen een stuk eenvoudiger voor anderen.)
(En nog een verzoekje.. De enter-toets hebben ze niet voor neits uitgevonden..
Dat maakt het lezen een stuk eenvoudiger voor anderen.)
[ Voor 62% gewijzigd door gorgi_19 op 13-02-2003 17:03 ]
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Ik wist zo niet hoe ik het anders moest noemen.
Als dat zo heet. Ben nogal een PHP noobJE wilt in principe dus gewoon een CMS hebben?
Content Management SystemMpdrichel schreef op 13 February 2003 @ 17:04:
[...]
Ik wist zo niet hoe ik het anders moest noemen.
[...]
Als dat zo heet. Ben nogal een PHP noob
ga daar eens op zoeken
is heel erg veel info over te vinden
Je kan een eigen CMS maken, je kan ook bij Hotscripts.com kijken. Moet ook wel eea staan.
erkens:idd misschien wel handiger als ik het Content Management Systeem noem ipv CMS (is misschien logischer voor de ts)..
erkens:idd misschien wel handiger als ik het Content Management Systeem noem ipv CMS (is misschien logischer voor de ts)..
[ Voor 44% gewijzigd door gorgi_19 op 13-02-2003 17:07 ]
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
met de trefwoorden van de posters in deze topic moet je nu wel een end kunnen komen denk ik.
Een "hoe maak ik een CMS"-topic is niet echt waar P&W voor bedoelt is, bovendien zijn er al aardig wat CMS topics geweest als ik me niet vergis
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()