Ik heb gisteren op de computer van mijn broertje ook even de tv-out optie geprobeerd met mijn scart-blokje en svideo kabel op mijn andere videoplankjes gewoon kleur en normale werking, alsook op de ATI. Gewoon kleur. (Ik plaats meteen de opmerking op alle 3 verschillende TV's die wij hier hebben, allemaal kleur)
Nu de volgende dag heeft mijn broertje een scart-blokje voor hemzelf gehaald en een svideo kabel. Nu ineens is het zwart-wit via de ATI. Ik heb het nieuwe spul via mijn apparatuur geprobeerd en ik krijg gewoon kleur. de kabel en het blokje doet het gewoon. Dus mijn oude kabel etc. even proberen op de ATI, ook ineens zwart-wit
Ik heb dus mij zeker gemaakt dat alles op PAL stond en ik heb ook NTSC geprobeerd, geen verschil.
Hoe kan dit nou ineens? Is de uitgang van de ATI naar de knoppen???
Nu de volgende dag heeft mijn broertje een scart-blokje voor hemzelf gehaald en een svideo kabel. Nu ineens is het zwart-wit via de ATI. Ik heb het nieuwe spul via mijn apparatuur geprobeerd en ik krijg gewoon kleur. de kabel en het blokje doet het gewoon. Dus mijn oude kabel etc. even proberen op de ATI, ook ineens zwart-wit
Ik heb dus mij zeker gemaakt dat alles op PAL stond en ik heb ook NTSC geprobeerd, geen verschil.
Hoe kan dit nou ineens? Is de uitgang van de ATI naar de knoppen???
StabilityMatrix Discord -> (persistent invite linkje)