Toon posts:

Wie koopt legaal?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie koopt er zijn spellen nog legaal? En waarom wel of niet?

Verwijderd

Ik koop ze legaal, kan ze niet illi meer krijgen op een makkelijke manier :P (alhoewel dat er voor zorgt dat ik eerder ook de mindere spellen koop, de goede spellen kocht ik toch al :)

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:42

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

alleen de oude spellen. de nieuwe draaien niet meer goed genoeg op mijn systeem :) geld gaat eerst in een upgrade zitten, later koop ik de spellen dan wel als budget titel.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11-2025
Op PC alleen spellen die ik het waard vind, meestal alleen de spellen die ik MP speel.. Op PS2 koop ik alles legaal..

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Ik, omdat ik zo weinig speel dat ik de spellen net zo goed origineel kan kopen. Ik koop gemiddeld 1 keer in de 2 a 3 maanden een spel, dan kan ik het me makkelijk veroorloven ze origineel te kopen. Daarnaast wil ik graag de originele boekjes e.d. hebben.

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Ik heb laatst BG II legaal gekocht, en HL heb ik ook legaal. Verder eigenlijk niets.. :o
Ohja.... The Sims Deluxe en The Sims: Party van mijn zusje :+

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:50
Het laatste jaar heb ik toch zo'n 90% van m'n spellen legaal gekocht. Ik vind het ook een stuk leuker om spellen legaal te kopen, je krijgt er veel meer voor :)
Ik heb niet meer de snelste PC dus ik koop meestal oudere spellen die dus ook wat minder kosten, maar ook als ik een snellere PC zou hebben zou ik de meeste spellen gewoon nog legaal kopen.
Misschien een spel illegaal uitproberen als er geen demo is, maar als het spel in mijn ogen leuk is koop ik 'm gewoon :)

The devil is in the details.

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Overigens vind ik het downloaden van warez veel te lang duren en ik snap er geen reet van, dus begin ik er maar gewoon niet aan.

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08-01 12:25
Zie NG.

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.