me pc wil naar na het bootscreen(xp logo scherm) niet door starten wanneer er meerdere een usb apparaten zijn aangesloten. Wanneer ik er 1 aansluit duurt het zeer lang (40sec) voordat hij doorstart, maar wanneer ik meerdere apparaten aansluit start me pc na een min. opnieuw op.
Heb 2 usb poorten op me mobo, 1 gaat direct naar een usb netwerkadapter andere gaat naar usb hub die in me monitor zit (Iiyama vision master pro 451). Dat is een trage usb hub en op me mobo zit usb 2.0.
wanneer ik alleen me usb hub aansluit met 1 usb apparaat aangesloten op de hub start me pc op. ook 1 usb apparaat direct op me usb poort werkt. Meerdere apparaten niet.
Als xp eenmaal is opgestart kan ik aansluiten wat ik wil zonder problemen.
gaat om:
win xp prof met alle updates (+sp1)
systeem:
P4VXASD2
celeron 1,7 gh
512 mb sd
USB 2.0
geprobeerd:
• Na search, heb ik bootvis geprobeerd maar dat maakt totaal geen verschil.
• Verschillende manieren van aansluiten geprobeerd, bijv zonder hub en 2 usb apparaten. Ook verschillende apparaten geprobeerd.
USB stuff:
pen drive
digicam/webcam Oregon scientific
printer HP 3820
trust sightfighter
usb netwerk adapter
drivers voor alle aparatuur is geinstalleerd, en werkt na het starten goed.
Heb 2 usb poorten op me mobo, 1 gaat direct naar een usb netwerkadapter andere gaat naar usb hub die in me monitor zit (Iiyama vision master pro 451). Dat is een trage usb hub en op me mobo zit usb 2.0.
wanneer ik alleen me usb hub aansluit met 1 usb apparaat aangesloten op de hub start me pc op. ook 1 usb apparaat direct op me usb poort werkt. Meerdere apparaten niet.
Als xp eenmaal is opgestart kan ik aansluiten wat ik wil zonder problemen.
gaat om:
win xp prof met alle updates (+sp1)
systeem:
P4VXASD2
celeron 1,7 gh
512 mb sd
USB 2.0
geprobeerd:
• Na search, heb ik bootvis geprobeerd maar dat maakt totaal geen verschil.
• Verschillende manieren van aansluiten geprobeerd, bijv zonder hub en 2 usb apparaten. Ook verschillende apparaten geprobeerd.
USB stuff:
pen drive
digicam/webcam Oregon scientific
printer HP 3820
trust sightfighter
usb netwerk adapter
drivers voor alle aparatuur is geinstalleerd, en werkt na het starten goed.