Hallo ik heb sinds vandaag weer OSP 1.01 geinstallerd nu start ik mijn favourite level en nu krijg ik: Hele rare grijse vlakken te zien op de hoeken waar normaal rondingen zijn. Heeft iemand misschien een oplissing voor dit probleem??
Dit moet in SPV ipv in SGD..
maar het lijkt me een driver probje...
specs?
maar het lijkt me een driver probje...
specs?
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Is dit niet gewoon die standaard texture die je ziet als de oorsponkelijke texture ontbreekt?
Install de mods eens opnieuw of anders heel quake.
Install de mods eens opnieuw of anders heel quake.
meer system specs, driver info, wat je zelf zoal al hebt geprobeerd, etc. aub
reinstall wil mischien wel helpen
reinstall wil mischien wel helpen
[ Voor 21% gewijzigd door Crash op 13-02-2003 15:33 ]
Je bent nog niet op het idee gekomen om het spel even overnieuw te installeren? Want als het aan de textures ligt kan dat een makkelijke oplossing zijn
The devil is in the details.
Mijn Specs:
GigaByte GA-7VAXP Ultra
Athlon XP 1800+ @ 2200+
Nvidia GeForce III TI 200 64MB
3Com netwerkkaart.
SoundBlaster Audigy
Ik heb het spel al 6x overnieuw geinstalleerd. En de mod heb ik zelfs opnieuwe gedownload + geinstalleerd. Andere configs geprobeert. Maar nog steeds hou ik dit probleem.
GigaByte GA-7VAXP Ultra
Athlon XP 1800+ @ 2200+
3Com netwerkkaart.
SoundBlaster Audigy
Ik heb het spel al 6x overnieuw geinstalleerd. En de mod heb ik zelfs opnieuwe gedownload + geinstalleerd. Andere configs geprobeert. Maar nog steeds hou ik dit probleem.
[ Voor 40% gewijzigd door Solopher op 13-02-2003 15:34 ]
En welke drivers heb je nu dan?solopher schreef op 13 februari 2003 @ 15:33:
Mijn Specs:
GigaByte GA-7VAXP Ultra
Athlon XP 1800+ @ 2200+
3Com netwerkkaart.
SoundBlaster Audigy
superB
Version: Nvidia Detonator 41.09 Windows 2k/XPEn welke drivers heb je nu dan?
Detonator driver installed? Ander opengl spel geprobeerd (quake is toch opgengl?)
[ Voor 5% gewijzigd door Praetorian op 13-02-2003 15:36 ]
Met Andere Games heb ik geen problemen. Heb ook Versie 9 van DirectX geinstallerd. Met Versie 8 hou ik hetzelfde probleem.
Er mist gewoon een texture hoor, als je al 6x overnieuw geinstalleerd hebt dan is het logisch dat je install exe gaar is. Hoort dit niet in SPV?solopher schreef op 13 February 2003 @ 15:36:
Met Andere Games heb ik geen problemen. Heb ook Versie 9 van DirectX geinstallerd. Met Versie 8 hou ik hetzelfde probleem.
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
Pagina: 1