Ik ben nu al een tijdje bezig met betrekking tot waterkoeling. Ik had daarom in het bgin het setje van 3R system gekocht. Het koste maar 100 euro en je kreeg er alles bij.
Ik had het aangesloten en tsja het is zo standaart. Daarom begon ik gelijk naar het zoeken van waterkoelings blokjes voor mijn cpu (P4) en GF4. Ik had ze daarna gekocht en aangesloten.
Ik heb vandaag paar foto's genomen en ik zou graag jullie reactie willen horen (alles mag)
[afbeelding]
35 graden geeft hij aan dit is de idle stand.
[afbeelding]
Zo staat ie normaal met open wand, in de toekomst ga ik hem dicht doen met een doorzichtige wand.
[afbeelding]
Hier zien jullie mijn cpu waterblok aangesloten.
[afbeelding]
Reservoir + pompje. (standaart van de 3r set).
[afbeelding]
Mislukte foto van mijn koelblok van GF4 Ti4400.
[afbeelding]
Dit is mijnhelekleine radiator.
Ik ben druk bezig met het zoeken van een kopere radiator. Daarom zit er ook koelvloeistof in want anders tsja dan krijg je het algemene verhaal van alu en koper.
Ik had het aangesloten en tsja het is zo standaart. Daarom begon ik gelijk naar het zoeken van waterkoelings blokjes voor mijn cpu (P4) en GF4. Ik had ze daarna gekocht en aangesloten.
Ik heb vandaag paar foto's genomen en ik zou graag jullie reactie willen horen (alles mag)
[afbeelding]
35 graden geeft hij aan dit is de idle stand.
[afbeelding]
Zo staat ie normaal met open wand, in de toekomst ga ik hem dicht doen met een doorzichtige wand.
[afbeelding]
Hier zien jullie mijn cpu waterblok aangesloten.
[afbeelding]
Reservoir + pompje. (standaart van de 3r set).
[afbeelding]
Mislukte foto van mijn koelblok van GF4 Ti4400.
[afbeelding]
Dit is mijnhelekleine radiator.
Ik ben druk bezig met het zoeken van een kopere radiator. Daarom zit er ook koelvloeistof in want anders tsja dan krijg je het algemene verhaal van alu en koper.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2003 15:18 ]