Toon posts:

[WC] Waterkoeling. Wat vinden jullie ervan?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu al een tijdje bezig met betrekking tot waterkoeling. Ik had daarom in het bgin het setje van 3R system gekocht. Het koste maar 100 euro en je kreeg er alles bij.
Ik had het aangesloten en tsja het is zo standaart. Daarom begon ik gelijk naar het zoeken van waterkoelings blokjes voor mijn cpu (P4) en GF4. Ik had ze daarna gekocht en aangesloten.
Ik heb vandaag paar foto's genomen en ik zou graag jullie reactie willen horen (alles mag)

[afbeelding]
35 graden geeft hij aan dit is de idle stand.

[afbeelding]
Zo staat ie normaal met open wand, in de toekomst ga ik hem dicht doen met een doorzichtige wand.

[afbeelding]
Hier zien jullie mijn cpu waterblok aangesloten.

[afbeelding]
Reservoir + pompje. (standaart van de 3r set).

[afbeelding]
Mislukte foto van mijn koelblok van GF4 Ti4400.

[afbeelding]
Dit is mijnhelekleine radiator.

Ik ben druk bezig met het zoeken van een kopere radiator. Daarom zit er ook koelvloeistof in want anders tsja dan krijg je het algemene verhaal van alu en koper.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2003 15:18 ]

Verwijderd

wel erg brakke pic's maar leuk gedaan

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 February 2003 @ 15:20:
wel erg brakke pic's maar leuk gedaan
Ja klopt. Heb een Sony Cybershot 3.2 Mega Pixels maar kan hem echt niet goed ingesteld krijgen.

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:28

reiker

dan jij!

Verwijderd schreef op 13 februari 2003 @ 15:16:

(...)

Ik ben druk bezig met het zoeken van een kopere radiator. Daarom zit er ook koelvloeistof in want anders tsja dan krijg je het algemene verhaal van alu en koper.
hmmmz, volgens mij veranderd het soort vloeistof hier niks aan hoor...
als je het hebt over koeling is elke vloeistof die je maar kunt verzinnen koelvloeistof... als ik jou was zou ik de theorieën over het gebruik van verschillende vloeistoffen en "mix" van koper en aluminium nog maar eens nalezen...
(nofi, ik ben zelf absolute waterkoel-n00b, maar beta-georiënteerde theorie is over het algemeen niet mijn slechtste kant ;) )

[ Voor 3% gewijzigd door reiker op 13-02-2003 18:07 . Reden: ff betere layout ]

Zo gezegd, zo gedaan.

Verwijderd

Topicstarter
reiker schreef op 13 February 2003 @ 18:06:
[...]

hmmmz, volgens mij veranderd het soort vloeistof hier niks aan hoor...
als je het hebt over koeling is elke vloeistof die je maar kunt verzinnen koelvloeistof... als ik jou was zou ik de theorieën over het gebruik van verschillende vloeistoffen en "mix" van koper en aluminium nog maar eens nalezen...
(nofi, ik ben zelf absolute waterkoel-n00b, maar beta-georiënteerde theorie is over het algemeen niet mijn slechtste kant ;) )
Volgens mij wel,
Je hebt demi water is goed voor pc koeling maar er treed nog steeds een reactie op tussen de onderdelen.
En koelvloeistof is vloeistof voor te koelen van auto's en scooter's en daardoor komt er geen reactie en gaat alles goed.
reply if i am wrong

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2003 18:51 ]

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 February 2003 @ 15:24:
[...]

Ja klopt. Heb een Sony Cybershot 3.2 Mega Pixels maar kan hem echt niet goed ingesteld krijgen.
Volgens mij ligt het aan je fotografeerskillz ;)
Tip: de knop eerst half indrukken tot ie netjes focust (als je geluid aan hebt hoor je een piep), dan de camera heeeeel stil houden terwijl je doordrukt...en stil blijven houden (bij weinig licht pakt ie natuurlijk een relatief lange sluitertijd). Dan krijg je veel scherpere foto's. :)

I reject your reality, and substitute my own.

Verwijderd

Ziet er wel goed uit.
Wat voor koelblokken gebruik je?
En wat voor pomp/reservoir heb je?

(ps. voedingskabels opruimen is mss niet een verkeerd ding bij jouw)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Tsja wat moeten we er van zeggen t'is waterkoeling maar verder niets bijzonders

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
Koperen radiator haal je op de sloop voor 10 euro, gewoon ff bellen of langsgaan.

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

Pagina: 1