Toon posts:

Werkt TwinView?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had vanmiddag een mailtje gestuurd naar comptech met wat vragen over de
- HERCULES 3D Prophet II MX 32mb DUAL Display Retail
- ABIT Siluro Geforce 2 MX TV-OUT
ze stuurde dit berichtje terug<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>tv out zit er wel op maar geen twin vieuw, de asus heeft het echter wel maar bij de meeste mensen werkt het twin view weer niet, hier is nog geen oplossing voor gevonden door asus, door ons ook niet trouwens. :-)[/quote]Iemand ervaringen met Twinview en welke GF2MX heb je?

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er nou echt zo weinig?

Verwijderd

ik heb de abit siluro, en je hebt wel degelijk twin View, nog niet geprobeerd maar het is er wel degelijk :)

• glrfndl
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik heb gisteravond mijn MX binnen gekregen, onder w98 werkt twinview perfect, onder win2k werkt het bij mij nog niet. Weet niet of dit wel mogelijk is, volgens de verkoper wel, maar ja, die weten er meestal toch niks van ;). Maar goed, als het niet werkt gaat dat kaartje denk ik de deur weer uit.

Prepare for unforeseen consequences

• D-RiSe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-03 19:37

D-RiSe

Kick the baby

ik heb de Gainwartd cardexpert geforceII mx GS Twin

werkt bijna net zo als een matrox met dualhead... :)

intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX

• Frenkie567
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-01-2022
Ik ga binnenkort ook een Geforce2 MX met TV-Out kopen. Als er een TV-Out op een Geforce2 MX zit, is er dan sprake van Twinview functie? Of is dan nog iets extra's?

• Roeland_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-08 23:32
TwinView houd in dat je op de tv als extended monitor kan gebruiken, dus appart aangestuurd.

Voorbeeld:
Film kijken(DivX ;-) op tv en word oid op de 'gewone' monitor. Maar je kunt ook gewoon netschaap open op je tv en quake op je monitor.

Ik heb twinview werkte wel op win98, alleen ga binnenkort win2k installen, daar zijn dus problemen mee????

Mzzl,
Roeland

Verwijderd

Topicstarter
Iemand die een Abit of Hercules heeft die mij kan vertellen of zijn Twinview goed/slecht/niet werkt?

hoop snel een MX'je te bestellen twijfel alleen nog welke ik neem
Pagina: 1