Easy-Internet Cafe soon to be assimilated....

Pagina: 1
Acties:
  • 226 views sinds 30-01-2008

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-04 20:09
Dit is het vervolg op
http://gathering.tweakers.net/Forum3/HTML/000943.html

650 grazende koeien erbij

Hoe staat het met de R'dam vestiging?
Iemand had contact met een soon to be netwerkbeheerder daaro terplaatse....

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Let ff op of het clients zijn of dat het via Citrix werkt.
Is het het laaste, lees dan mijn post op vorige topic over 650 grazende koeien erbij.

specs | 3360wP met SE3000

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik heb er op dpc.tweakers.org ook even een artikeltje aan gewijd, dat is misschien wel handig om de vorderingen een beetje overzichtelijk neer te zetten. ( http://dpc.tweakers.org/full.dsp?postid=961152735 )

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

hehehe humor hebben ze wel bij easyeverything:

With a world record breaking 600 PCs available, easyEverything's first store to open outside the UK is opened at 2pm, Monday 5th June on De Reguliersbreestraat, just off the Rembrandtsquare, bringing a new kind of coffee shop to Amsterdam!

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:39
DSmarty: Kan je niet dat Exact voor DOS bij "Pause if running" zetten? Of helpt dat niet?

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

Verwijderd

[laatste update]
Ik heb dus vanmorgen bericht ontvangen van Easyeverything, de volgende stap die ik moet maken is mijn zorgvuldig uitgewerkte Nederlandse e-mail omzetten in het Engels en nogmaals sturen zodat de CEO Nederland het er met zijn staf over kan hebben.
[/laatste update]

bob gaat eerst lekker slapen en morgen vroeg weer uit de veren zodat ie helder aan zijn nieuwe taak kan beginnen :)

DPC zij met U, Amen
Afbeeldingslocatie: http://icons.ilse.nl/icons/pics/face72.gif

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-05 00:25
Misschien een tweaker die engels gestudeerd heeft jou willen helpen bij het opzetten van mooie en grammaticaal goede brief????

Verder zie ik het rooskleurig in

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb reeds 6 jaar ervaring met de Engelse taal (omdat ik binnen een multi-national werk; welliswaar is de moeder Japans, maar alles gaat in het Engels), dus als ik een steentje bij kan dragen dan zou ik me zeer vereerd voelen!

Intentionally left blank

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

/me vindt dat z'n engels beter is als z'n Nederlands :)

Intentionally left blank

Verwijderd

hehehe niet nodig, heb reeds een jaar een amerikaanse vriendin en mijn engels is nou niet mijn zwakste kant ;)
komt allemaal goed ...

crisp
zal ik hem mailen als ik klaar ben, zodat je e.v.t. kan checken op spel- en/of grammaticafouten ??
alvast dank

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 20:37

Tuinhark

Retro

Post hem hier maar. Zo kunnen meerdere mensen er naar kijken, tegelijkertijd nog wel. :D

Zie ook maar. Succes Bob! :)

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Mailen mag : tino@crisp.demon.nl, maar het advies van tuinhark vindt ik ook wel goed!

Intentionally left blank

Verwijderd

oki doki,

zal ik doen :)

ff wachten tot morgen dan zet ik hem er wel op

DPC zij met U, Amen !

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10-05 01:18

SiGNe

Ook hoi!

Ik kijk al sinds m'n 8e minstens 34 uur per week TV, dus mijn Engels is ook beter dan mijn Nederlands (klote -t, -d en -dt's ook altijd) :)
Mocht het in A'dam lukken met die 650 werkstations dan kan je misschien Rotterdam en Utrecht erbij krijgen: als er een schaap over de dam is....
In Utrecht werken ze geloof ik wel met terminals, ik heb in elk geval alleen muizen toetsenborden en LCD schermen gezien (ben nog niet binnen geweest).

Niet?
[Specs]

Verwijderd

Yieehaa,

weer een stapje dichterbij haha,

Go Bob Go.

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

SiGNe: in dit geval is het dus: als er een koe over de dam is :)

How bad is it on a scale from one to Spurs

• GiLuX
  • Laatst online: 12-11-2025
wat krijgen die easyeverything mannen nou eigenlijk hiervoor in ruil?
maw, waarmee worden ze nou over de streep getrokken?
dit gaan ze vast niet uit goedheid doen?

ze hebben in totaal 3600 pcees dus als ze adam doen dan mischien ook de rest?

"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who

Verwijderd

Ik heb besloten hem niet publiek te maken omdat ik niemand op verkeerde gedachten wil brengen, als het zover is laat ik jullie alles weten.
Sorry maar ik ben bang dat het alsnog fout kan gaan op welke wijze dan ook ....

• collin
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

Wat krijgen zij hiervoor terug dan? Een banner op de tweakers frontpage ofzo?

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

collin

voorlopig helemaal niets :)
ik heb in de e-mail helemaal geen beloftes gedaan over banners, vergoedingen en andere cratieve oplossingen ..
eerst maar eens kijken of ze interesse hebben , de rest komt later wel.
gaan we gezellig om de onderhandelingstafel zitten en zoeken dan naar de juiste oplossing

DPC zij met U, AMEN !

• jubeth
  • Laatst online: 23-05 09:03

jubeth

%^)

Vergeet niet te vertellen dat je de Dnet Client invisible kunt draaien, dat vinden ze vast wel belangrijk in zo'n internet-café.

Als het meezit knal ik ook bij mijn werkgever (bedrijf dat hangt aan NLnet) een tig-tal NT/98 clients op mijn naam (en dus op DPC's naam).

• Tekla
  • Laatst online: 12-03 12:10
wie wil er nou niet zo'n trendy koe in zijn systray, die ga je toch niet hidden installeren :)

• collin
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

Helemaal met Tekla eens, maar of die dudes van dat internet cafe daar ook zo over denken :9

Zeg maar tegen ze dat als ze het doen dat ik ook een keer kom browsen daar in die toko :) dan doen ze het vast :9

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

en het dnetc.ini bestandje??? kunnen zo zo veranderen. Dus misschien toch maar hidden??

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:00

Floor-is

5.2

Ehm, de koe hiden lijkt me slimmer, vooral omdat klanten ook wel eens dubbelklikken op een koe en deze dan met het KRUISJE weghalen... Weg koe!

Bob, je gaat lekker!

Itsme!

P.S. Meer-and greet met jou en MO-Bees komende vrijdag in Utrecht?

Bericht hierboven

Verwijderd

Ik wil iedereen danken voor de wijze suggesties alhier en mocht het zo ver komen dat het daadwerkelijk gaat lukken heb ik vrijwilligers (systeem/netwerkbeheerders)
nodig die bij eventuele problemen mij kunnen helpen de boel daar aan de gang te brengen.
hierover later meer :)

Itsme!--->

Fijn plan, komende vrijdag, wel nog ff waar en hoelaat ? en weet Mo-bees het ook al :)

groeten Afbeeldingslocatie: http://icons.ilse.nl/icons/pics/face72.gif

• jubeth
  • Laatst online: 23-05 09:03

jubeth

%^)

Bob, je mailt me maar voor evt. hulp aldaar, ik woon op een paar minuten lopen van het reguliersbree-geval vandaan, dat is dus wel handig. Ik heb al gezien wat ze er voor systeem en net gebruiken, piece of cake om daar even elke machine met een client uit te rusten zonder dat iemand er iets van ziet.

Er zal alleen (zag ik al) een probleem zijn met hun backupsystem, dat vaagt de clients (nu) in 1 klap weg. We moeten echt even praten met de beheerders aldaar, zodat de clients *ook* deel uitmaken van de backup(s).

Persoonlijk zie ik dit niet makkelijk lukken, je zult er - denk ik - echt iets tegenover moeten stellen, en dat ook bij aanvang reeds moeten melden anders reageren ze niet eens.

Anyway, je mailt maar en ik kom wel die kant op als er iets afgesproken is.

• MrCyber
  • Laatst online: 24-05-2018
bobdebeer:

Je kan mij als vrijwilliger/systeembeheerder noteren voor A'dam. R'dam is mij te ver weg :o)

Verwijderd

Zag net het mailtje van DSMarty over zijn problemen van DNETC samen met Exact voor Dos. Dat gaan we dus even oplossen door de Exact runtime te patchen.
Als er meer interesse is kan ik ook wel instructies posten hoe dit te doen.

• Spinner
  • Laatst online: 19-04 13:57
Old firefox:
-Persoonlijk zie ik dit niet makkelijk lukken, je zult er - denk ik - echt iets tegenover moeten stellen, en dat ook bij aanvang reeds moeten melden anders reageren ze niet eens.--

Wat dachten jullie van gratis ad-banners op Tweakers.net ?

• [eNeRGy]
  • Laatst online: 24-04-2025
Ik vind dat er hier wel heel makkelijk wordt beslist dat Tweakers.net er maar even een banner bij moet hebben, en op het moment dat er een flash-ad kwam iedereen op zijn achterste poten stond omdat er nog meer reclame bijkwam.

Ik denk dat we niet op tweakers.net moeten adverteren (zomaar). Maar waarom kijken we niet naar de aanbieding die al wel gemaakt is? CHaos wil best een artikel + banner op de frontpage zetten van http://dpc.tweakers.org . En Tweakers.net zal best een artikel kunnen maken. Maar om meteen te zeggen dat T.n een banner zal plaatsen vind ik wat ver gaan. (daar hebben wij als bezoekers toch vrij weinig over te zeggen dacht ik zo).

Greetinx [eNeRGy]

Verwijderd

nog 1x voor alle duidelijkheid

Ik heb helemaal geen beloftes gedaan in de richting van EasyEverything.com qua banners, advertenties, geschreven nieuws etc.etc.etc alleen geinformeerd of men interesse had en daar geen afwijzende reaktie op gehad! :)

Mochten ze besluiten in te gaan op mijn voorstel dan zal ik contact opnemen (bijv. via het forum) met de desbetreffende personen over eventuele mogelijkheden om van onze kant een tegenprestatie te leveren.
Voor-als-nog zitten we in een te prematuur stadium om daar concreet een besluit over te nemen en is het voorlopig nog een questie van afwachten!

Ik wil wel iedereen nogmaals danken voor alle ideeen en de aanbieding tot hulp van de sys-/netwerkbeheerders, lukt het me om ze zo gek te krijgen val ik zeker op jullie terug
(heel graag zelfs)

Verwijderd

[eNeRGy],

ik hoop dat je nu weet dat dit heel zorgvuldig word aangepakt, zonder over haaste stappen, en zeker niet zonder overleg met T-net of GoT....

Bob mijn broer is in dit soort dingen erg behoedzaam en zal er zeker alles aan doen om het tot een goed einde te brengen.

Mo-Bees hoopt dat het gaat lukken in A-dam, want dan is de kans groot dat het in R-dam ook lukt als het daar zover is!

• Tekla
  • Laatst online: 12-03 12:10
ik raad wel aan om in de engelse e-mail te vermelden dat die stats goeie reclame is en dat er op dpc.tweakers.org en eventueel op T.net een nieuwsartikel komt, want anders is het voor het bedrijf ook niet interessant en dan hebben de CEO's van het bedrijf ook zoiets van ok, heel leuk en ga nu maar iemand anders lastig vallen.

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

bobdebeer

Bedankt voor je vertrouwen; aanpassingen & opmerkingen liggen in je postbus!
Was trouwens an sich al een goede vertaling ;)

Intentionally left blank

Verwijderd

crisp

DANK,
ik ben er heel erg :) mee !
ik heb hem meteen verstuurd en nu is het wachten op het antwoord van EasyEverything.com ?

fijne avond

• Tuinhark
  • Laatst online: 26-05 20:37

Tuinhark

Retro

Old Firefox heeft een goede opmerking geplaatst, dat de koe deel uit moet maken van de Ghost-backup (o.i.d.). Laat ik wat dat betreft even een kleine sugestie voordragen: zet de in buffer zo klein mogelijk (1 packet). Op die manier heb je de kleinste kans dat, waneer de backup er overheen wordt geraust, er zo min mogelijk blokjes verloren gaan (die in de out-buffer zitten). Zo stel ik de clients ook allemaal in wanneer ik ze op school laat grazen.

[off topic]
Dang, /me moet nog steeds de systeembeheerders op school overhalen. Tips? :)
[/off topic]

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Het belangrijkste is natuurlijk dat ze voor DPC gaan grazen, en daarvoor moeten ze wel ff ons team joinen *als* ze gaan grazen.
We hebben al begeleiding aangeboden bij het eventuele installeren en configureren, en zodra we een positieve reactie krijgen zullen we ze zeker goed instrueren.

[side-step]
bobdebeer
Zie je, ik zeg al "we". Ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt, maar ik ben trots om betrokken te zijn.
Ik bied me trouwens ook aan als systeembeheerder; k heb op m'n werk ook al een keyservertje geinstalleerd, hoewel ik eigenlijk meer verstand heb van AS/400
[/side-step]

Intentionally left blank

• Ritchie
  • Laatst online: 10:04
Goeie aktie bob!
Jij maakt er tenminste werk van!

offtopic
Helaas is er nog geen as/400 client..
anders had ik er bij ons ook wel een paar laten draaien... :)
Het wachten is nu op een java client..
/offtopic

- NAC Breda -

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

[offtopic]
Ik heb al gekeken naar de requirements for porting aangezien ik een zeer bedreven AS/400 programmeur ben, maar helaas niet in C. (Wel RPG)
We hebben op het werk niet eens een C-compiler, dus houdt het gewoon op :(
Een AS/400 is sowieso geen rekenwonder door zijn RISC architectuur; het is meer een databeest (maar dan ook wel een van de beste ter wereld!!!)

Intentionally left blank

Verwijderd

crisp

Als ik me NIET vergis is het "we" gevoel een van de pilaren van de DPC :)
Ik kan je vertellen dat ik er ook zo over denk en hoop dat we het voor elkaar gaan krijgen :)

Alle ideeen zullen een plaatsje krijgen in een file-tje op mijn pc en mochten we zo ver komen dat ze daadwerkelijk mee willen doen dan zullen die ideeen uitgewerkt worden en zeker meegenomen worden aan de onderhandelingstafel ( mocht het nodig zijn )

Nogmaals dank aan iedereen, duimen maar dacht ik zo :)

Verwijderd

Go BoB Go!!!!

Lachen man goed mailtje trouwens, laten we hopen dat ze het wat vinden.

Mo-Bees zit 24/7 te duimen voor een goede afloop!

• Ritchie
Bob, anders gaan we gewoon met alle leden ff langs... dan kunnen ze geen nee meer zeggen :)

{offtopic}
Crisp...vergeet de S/390 niet..
das ook een databeest!
Jammer dat ik daar niet op kom bij ons...
Schijnt een aardig snelle bak te zijn...
{/offtopic}

- NAC Breda -

• Chaos
  • Niet online
Ritchie: onderhandelen kan ook zonder knokploeg hoor ;)

Verwijderd

Nog een ideetje: Zeg dat als het eenmaal geregeld is dat we daar koetjes gaan verspreiden... dat we dan wel eens meetings zullen gaan organiseren in hun pand... levert ze wel veel geld op lijkt me zo..

• Ritchie
Ja, daar zat ik ook over te denken om daar dan wat vaker langs te gaan...

- NAC Breda -

Verwijderd

[laatste update]
Helaas nog geen antwoord van EET.com,
ik geef de moed nog niet op :)
[/laatste update]

Zoals eerder vermeld neem ik alle ideeen mee en bewaar ze als file op mijn pc-tje !
nogmaals dank voor alle goede suggesties en nu maar hopen dat het lukt

DPC zij met U, AMEN ( no offence )

• Femme
  • Laatst online: 13:24

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Met die 600 PC's zou Easy Everything elke dag ergens bovenaan in de stats komen en dat is natuurlijk zware gratis reclame op Tweakers.net (130.000-200.000 pageviews per dag, +20.000 uniek). Daarom zou het voor hun interessant kunnen zijn.

• Elissen
  • Laatst online: 12-03 16:55
Femme heeft gelijk. En iedereen die over banners loopt te schreeuwen: Dat is niet jouw pakkie an!
Daar gaat (hoofdzakelijk) Femme over.

• GiLuX
  • Laatst online: 12-11-2025
elissen,

zoek stok!

zo istie braaf.

"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who

Verwijderd

Elissen
posted 20-06-2000 00:41 by Elissen (Junior Member)

--------------------------------------------------------------------------------
Femme heeft gelijk. En iedereen die over banners loopt te schreeuwen: Dat is niet jouw pakkie an!
Daar gaat (hoofdzakelijk) Femme over.
wie loopt er nu over banner te schreeuwen, als je dit vanaf het begin had gevolgt wist je dat er niks is afgesproken met de easyeverything gasten. Er is alleen een hele mooie e-mail van mijn broer BOBDEBEER naar hun gestuurd, met de vraag of ze intresse hebben, meer niet.

Dus doe ff rustig AUB..

Mo-Bees voor wereld vrede!!

Verwijderd

[laatste update]
helaas nog geen antwoord :(
[/laatste update]

:) zwaar speculatief --->
ze zijn druk aan het vergaderen over het besmetten met de koe en ze bellen alle andere vestigingen om ze nadrukkelijk te vertellen dat ze daar ook de koe moeten laten grazen
<---zwaar speculatief :)

DPC zij met U, AMEN! (no offence)

• Floor-is

Floor-is

5.2

Femme: Leuk dat je komt kijken, ik zie je niet vaak hier...

Ehm 650 clients, maar dat betekent dat er ook servers zijn ;)... Hoeveel? Dat is weer extra! Of daar komt een proxy op, lijkt me ook wel handig.

Ehm 650P3-500's (450's of 550's weet niet meer) dat komt neer op ongeveer 240.000 blokjes.
Om daarmee te concurreren moeten we maar eens een heel groot subteam gaan vormen.

Nog een puntje: Als zij ook meesparen voor de MF6, al is het maar 10% per dag hebben we na zeg 50 dagen al 1.2M blokjes. Dan nog onze blokjes. Hohoho wat gaan we dan knallen.

Itsme!

// Off-topic
Hé Bob, heb je Mo-bees al gesproken?
Stuur me anders een mailtje
// Off-topic weer over...

Bericht hierboven

Verwijderd

Itsme!

Als ik me niet vergis hebben ze er
650 * PIII450, alleen in A'dam, de rest werk NIET met workstations heb ik me laten vertellen
***correct me if i am wrong *** :+
Ga ervan uit dat ze natuurlijk veel gebruikt worden om te surfen :( :( dan gaat het aantal blokjes toch aardig naar beneden lijkt mij zo Afbeeldingslocatie: http://icons.ilse.nl/icons/pics/face12.gif

--offtopic--
tsjek je postbus
--/offtopic--

[This message has been corrected by Afbeeldingslocatie: http://icons.ilse.nl/icons/pics/face72.gif (re-submitted 20-06-2000 at 20:57 & 20:58 & 20:59).]

Verwijderd

hey Bob je bent goed bezig, ga zo door

• Floor-is

Floor-is

5.2

F*ck, alleen workstations in A'dam, konden ze geen processoren meer krijgen ofzo ;)

Ehm naja, kunnen we aldaar altijd nog de servers gebruiken voor de koetjes. Ik neem aan dat voor 450 users wel meerdere servers gebruikt worden en dat deze allen wel over een groot aantal MHz-en beschikken...

Maar maakt niet uit, als die 650 lukken, dan zijn we al heel veel opgeschoten.

Ehm ff op de blokjes inhaken (Femme en Bob, letten jullie op?) inhaken:
Ik heb een P3-550 (niks geks mee gedaan). Ik zit ±6-10 uur per dag achter het net. Ik heb ongeveer 435 blokjes per dag. Voor het rekenen met de 650 Workstations heb ik 375 blokjes genomen. (650*375=243750 - afronden naar beneden -=> 240K)

Maar omdat het idd misschien wat te hoog is gegrepen, zullen we voor een P3-450 maar eens 300 blokjes nemen. Zonder afronden zijn dat 195k blokjes/dag.

Dat is meer dan de hele top 7 van vandaag!

-- offtopic --
Bob check jij je postbus maar weer
-- offtopic over --

Bericht hierboven

Verwijderd

Hi all,
Ik snap niet hoe je zo'n bedrijf over kan halen om die koeien te installeren. Ik krijg met moeite mensen om me heen die hieraan mee willen doen. Wat zijn nou GOEIE argumenten (behalve die al elke dag op tweakers.net staan) om mee te doen met DPC? Team-spirit? Is voor een systeembeheerder toch niet relevant? Let me know plz. Dan kan ik misschien aan een aantal computers komen die meedoen. Groet!

Verwijderd

Trouwens!

Ik heb gehoord dat in R'dam het geen computers zijn, maar alleen beeldscherm + muis + toetsenbord. Dus maar een paar(?) servers.

Verwijderd

Even wat bewijs:
http://www.easyeverything.com/photos/photo_b.htm

Sorry voor al deze berichtjes achter mekaar, maar probeer alleen maar m'n steentje bij te dragen :)

• MrCyber
  • Laatst online: 24-05-2018
Hyperion :

Wat bewijst deze foto dan volgens jou ? Die ruimte tussen de beeldschermen is meer dan voldoende om een PC kast in te zetten hoor !

Deze foto bewijst mij alleen maar dat ze er mooie TFT scherrempies hebben :o)

Verwijderd

Dat denk je toch niet serieus he.
dat past echt niet hoor, met kabels en al?
No way hosé.

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08-2025
TFT kasten. :) :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

als ze die dingen niet in zo'n muur zetten zijn er genoeg freaks die alle kabels gaan zitten doorknagen, ik denk dat het gewoon voor veiligheid is. en in die muur past best een mobo + kaarten (denk niet dat daar hele PC's in staan, maar dat het in die muur is gebouwd, net als die dude met die houten kast)

Verwijderd

[laatste update]
wederom geen bericht van EET.com
[/laatste update]

Ik hoop dat dit inhoud dat ze het nog in beraad hebben, of ze zijn 1 koe aan het testen of ze zijn reeds bezig en nog geen lid van DPC of ik weet gewoon niet waar ik het over heb :+
iig geef ik de moed niet op :)

DPC zij met U, AMEN ( no offence ) :)

Verwijderd

Hyperion

Hmmm of je hebt het DPC-gevoel of je hebt het niet .. als het iemand de 1e keer niet raakt zul je ze waarschijnlijk niet over kunnen halen, staat die persoon er echter positief tegenover dan maak je veel kans :)
Argumenten om koetjes te grazen zijn voor iedereen weer anders .. de meeste van ons doen mee voor de STATS .. dat maakt het competatieve in ons los .. en je leert nieuwe mensen kennen .. is ook leuk
Verder zou ik denken dat je als bedrijf een top 10 score neer kunt zetten dat het iig gratis reclame is op T.net :)

maar om nu een richtlijn te posten waarin de belangrijkste argumenten staan..... nee dat gaat helaas niet want ik weet ze niet Afbeeldingslocatie: http://icons.ilse.nl/icons/pics/face12.gif ..
plezier is voor mij het belangrijkste :) :) :)

• Floor-is

Floor-is

5.2

Mork: Zou best kunnen jah!

Ehm in A'dam wel worstations, maar in de anderen niet, dat is wel een beetje vaag aangezien je niet verschillende werkwijzen gaat gebruiken in het zelfde bedrijf (over het algemeen). Dus misschien moeten we maar eens gaan informeren?

Ik kijk net nog maar eens op die gekke oranje homepage van ze en er staat: 3600PC's!
Dat zou dus -strikt genomen- inhouden dat er dus 3600 workstations zijn. Verder is Rotterdam nu ook open ennuh...
Verder is er weinig over te vinden ben ik bang.

En toen zag ik dit:

Hardware

The heart of the shop is a state-of-the-art work station featuring the very latest in flat screen technology with the fastest possible access speeds making the world wide wait a thing of the past - luxuries that people can't afford at home. The screens chosen are 15 inch flat panel display.

Ik blijf nog wel ff rondzoeken op die site of ze iets concreets zeggen, maar ik vrees van niet.

Itsme!

Bericht hierboven

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Bobdebeer,

Die foto he? Het lijkt er inderdaad op dat er best weinig ruimte is voor PC's, ook met het oog op de koeling.

Ben jij een keertje daar binnen geweest om rond te snuffelen?

Het zou nl. een domper zijn als het WBT's zijn ipv PC's, vandaar.

Nou ja...ik lees wel hoe het verder gaat.

specs | 3360wP met SE3000

Verwijderd

[laatste update]
helaas weer geen bericht van EET.com
[/laatste update]

Hoewel we na het versturen van de 2e e-mail alweer 4 dagen erop hebben zitten laat ik de moed nog steeds niet in mijn schoenen zakken.
M.A.W. ik blijf hopen.

Ik heb toch echt gelezen dat ze in A'dam
650 * PIII450@450 hebben staan, IRL ervaring heb ik helaas nog niet maar daar wil ik op korte termijn wel verandering in brengen door een van de vestigingen ( liefst A'dam ) persoonlijk te bezoeken.
moet geen probleem zijn lijkt mij :)

tot die tijd gewoon lekker blijven grazen en er voor zorgen dat DPC weer #1 wordt :)

plezier

• RvdH
  • Laatst online: 24-05 12:11

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.